giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
renault symbol
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
144
↓
galeri
128.
2007-2013 yılları arasını üretilen bir önceki kasası için konuşuyorum;
Bu nasıl bir oturma pozisyonu, bu ne engin tavan.
Tabi bundan engin, dar olanı da illa ki vardır ama bu araç sedan diye geçiyor.
Azıcık daha geniş yap, ferah yapsana.
Yürümesi fena değil ama uçmuyor tabi.
Yakıt, parça fiyatı vb Ekonomik kesinlikle. Unutmadan klima açınca çekişten epey düşüyor.
Genel olarak Clio Symbollerden güzel diye düşünüyorum en azından.
Linea ile kıyas edersem; Linea biraz daha ferah.
ikisi de ekonomik ama sanki symbol bir tık daha ekonomik.
eylulsabahi
30.06.2021 12:25
1
...
şikayet et
#44841661
bu entry yorumlara kapalı.
tümünü göster
144
© 2026
uludağ sözlük