Üniversitede iken staj dosyamı bu kargo firması ile okula göndermiştim. Kendim de bir hafta sonra gidecektim. Koskoca bir hafta geçti ben okula geldim ama benim kargo gelmemişti. Benim üç güne gider dedikleri kargom tam iki hafta sonra ulaştı. Yani ben kargodan önce ulaştım. Öyle bişey.
zorunda olmadıkça kullanılmaması gereken kargo firması.
ulan çocuğa bebek bezi aldık bir online alışveriş platformundan. bunlar da paketleri bu firma ile yolamış. gaziantepten 10 aralıkta yola çıkan kargo 2 haftada geldi. 1 haftadır da şubede bekletiliyor.
ulan getirinsene şu kargoyu.
sizi beklerken çocuğun bezi bitti halıya sıçmaya başladı.
amerikan bezi denedik gelmenizi beklerken. 2 kere yıkadık her tarafımız bok kokuyor.
sizin yüzünüzden boka battık ailecek.
ptte kargo'nun diğerlerine göre daha ucuz olması, paketleri her hafta biriktirip bir seferde dağıtım merkezlerine yollamasındandır. bu zaman aldığı için, hedef aldığı pazar segmenti, hesaplı olmak isteyenlerdir.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2365660/+
Kargomu beklerken böyle oluyorum resmen. Tam umudum kayboluyor derken aaa zil çalıyor kargonuz geldi diyor. Tabi ben o ara bir yaşıma daha giriyorum.
Arkadaşım dağıtıcı olarak çalışıyor bu firmada. Neresinden bakarsanız zor iş. Bi kaç kere beni dağıtıma çıkardı, yardımcı olayım dedim yok abi bana göre iş değil.