performans fiyat oranı en yüksek fast food zinciri. mc donalds'a ve burger king'e ara sıra gidiyordum. artık gitmeme kararı aldım çünkü popeyes varken onlara gitmenin bir anlamı yok. popeyes'da 21 liraya eko kova menü var. hem ucuz, hem lezzetli, hem de bıkana kadar yeniyor.
Maxi durum diye bir seyleri var. Siparis ettgimde ismine aldanip heralde 20-25 santim vardir diye umdum ama en fazla 13 cm olan bir durumle karsilastim.
tab gıda'nın türkiye'deki isim haklarını elinde bulundurduğu diğer zincirler gibi bir daha herhangi bir şubesinde yemek yememe kararı aldığım restoranlar zinciri. illaki fast food tavuk yemek istiyorum diyorsanız suriyeli esnafın işlettiği tavukçulara, chitir chicken'a veya cajun corner'a gidin.
bir aya yakın süredir yemeklerine ağzımı sürmeyerek kişisel ambargo uyguladığım, bk'nin tavukçu hâli olan zincirdir. birincisi pe'nin tavukları lezzetli değil, ikincisi bu tarz yerlerden yemek yiyerek hem mideme hem de bütçeme yazık etmiş oluyorum.
bir seneye yakın süredir sürdürdüğüm kişisel boykotumu an itibariyle sona erdirdiğim markadır. tekrar yemiş olmakla beraber şunu söyleyebilirim:
nuggets konusunda acı sevmeyenlere de hitap ediyor. ille de acı yiyeceğim diyorsanız kfc'ye gidin.
tendersları daha sert olmakla beraber bu konuda kfc'nin eline su dökemez. kfc'nin striplerini yemek bir nebze daha kolay.
sos çeşitlerinde popeyes daha iyi sanırım, yalnız gravy'sini denemedim.
popeyes'ın biscuit diye sattıkları şey leş ötesi bir şey. yemeye çalıştığımda kolay parçalanıyor, üstelik sabah saat 11 civarında yememe rağmen bayat gibiydi. biscuit dedim mi kfc'den şaşmam.
verdikleri içeceklerde de iğrenç bir tat vardı, ice tea şurubunun olduğu yere coca-cola şurubu takmışlar gibi hissettim.
özetle kfc'nin yokluğunda bile buradan yemediğim iyi olmuş.
istanbul’da hiçbir şubesinde acılı mayonez bulunamıyor. Resmen acılı mayonez kıtlığı var. Bilmeyenler için söyleyeyim: Buradaki acılı mayonez marketlerde satılanlar gibi değil, çok daha lezzetli.