popeyes

entry194 galeri
    192.
  1. bir seneye yakın süredir sürdürdüğüm kişisel boykotumu an itibariyle sona erdirdiğim markadır. tekrar yemiş olmakla beraber şunu söyleyebilirim:

    nuggets konusunda acı sevmeyenlere de hitap ediyor. ille de acı yiyeceğim diyorsanız kfc'ye gidin.

    tendersları daha sert olmakla beraber bu konuda kfc'nin eline su dökemez. kfc'nin striplerini yemek bir nebze daha kolay.

    sos çeşitlerinde popeyes daha iyi sanırım, yalnız gravy'sini denemedim.

    popeyes'ın biscuit diye sattıkları şey leş ötesi bir şey. yemeye çalıştığımda kolay parçalanıyor, üstelik sabah saat 11 civarında yememe rağmen bayat gibiydi. biscuit dedim mi kfc'den şaşmam.

    verdikleri içeceklerde de iğrenç bir tat vardı, ice tea şurubunun olduğu yere coca-cola şurubu takmışlar gibi hissettim.

    özetle kfc'nin yokluğunda bile buradan yemediğim iyi olmuş.
    0 ...