Bizim takımlarımızda zamanında 17. 18. Oldular ama büyük takım refleksi ile çıktılar yukarı demek istediğim yazar. Önemli olan terimtapar futbolcularınla dolu takımın bu refleksi gösterebilecek mi?
bundan böyle şahsına abberline diye hitap etmeye, tüm ricasına rağmen, devam eden ve fenerbahçe, beşiktaş,trabzonspor ya da başka bir takımı tutup galatasaray hakkında kırıcı çıkışlarda bulunan herkesi donuza ekleyeceğini belirtmek isteyen yazar. zaman zaman eleştirilerimi de kendilerine yönelteceğim.
herkese iyi geceler dilerim.
kulübü küme düşse de şampiyon olsa da şımarık, şuursuz, kötü niyetli fenerbahçe ve beşiktaş fanatiklerinin tahriklerine kapılmayacak olan galatasaraylı yazar. kudurun !
Karmaya ve oylamaya önem vermeden, karması eksi 1000 de olsa yazmaya devam edecek olan yazar. Tek istediğim huzur, beni yalnız bırakın lütfen. Bunu da çok görmeyin.
Şuursuz fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor fanatiklerinin tahriklerine kapılmadan, huzur içinde yazmaya devam edecek olan yazar. Düşmanlarım dışında herkese saygılarımı sunarım.
Oysa senin gibi milletin nick altına gelip, ne alaka olduğu belli olmayan hakaretler etmeliydi. O zaman kafada problem olmazdı. Çünkü deveye diken yaranır.
Online olarak sosyalleşmekten bihaber fanatiklerin gazabına uğrayan yazar. Forum, sözlük ya da Facebook Twitter fark etmez, bu mecraları kullanmanın bir adabı var. Kişisel olarak tanımadığın kimseye bir yakını üzerinden küfür edemezsin. Bu mirc ve icq günlerinde de böyleydi, forumlarda da sözlüklerde de böyleydi, bugün tüm sosyal medya sistemlerinde de böyle. Tartışma yaşanır, dozu artar küfür de edilir ama "senin fikrine sokayım" der geçilir en fazla.
Sokakta tartıştığın birine söyleyemeyeceğin sözü kullanma burada.
sene bitmeden başına gelmiş çirkin bir olay hakkında konuşmak isteyen yazar. biraz da içini dökmek istiyor.
şu an bu sözlükte faal olarak yazmakta olan bir yazar, ölmüş anneme küfretti. kendisini allah'a havale ediyorum. bunu okuyan herkesin de annemin ruhunun huzur bulması için dua etmesini rica ediyorum.
saygılarımı sunarım.
not: ayrıca şuursuz fenerbahçe, beşiktaş fanatikleri, kötü niyetli troll ve yazarlar da lütfen benim anneme ve başkalarının annesine küfretmesin.
edit: olay sözlük dışındaki bir platformda gerçekleşmiştir.
Çizgisinden ödün vermeden, şuursuz, şımarık futbol fanatikleri, kötü niyetli troll ve yazarlara aldırmadan yazmaya devam edecek olan yazar. Yukarıda saydıklarım dışında Herkese saygılarımı sunarım.