2. Lig takımını kendi evlerinde 120 dakika boyunca yenememiş, 3 gol yemiş takım taraftarı. Neden bu kadar rezilsiniz kanka? Penaltılardan tur atlasanız bile tarih bu rezilliği yazdı artık.
Son birkaç saate göre fikirlerinin değişmediği yazar. Hala galatasaraylı, hala sokak köpekleri hakkında genellemeler yapılmasına karşı çıkıyor, hala fikirleri için centilmence savaşacak. Saygılar…
Kimseyle polemik ve tartışmaya girmeden, huzur içinde, format ve yasalar dahilinde istediğini yazmaya devam edecek olan yazar. Herkese iyi yazmalar dilerim.
Ulan sizin de gücünüz bu adama yetiyo. Buldunuz kuralsız cümlesi bile olmaysn düzgün üsluplu didaktik konuşmalı adamı. Holiganlığınızı konuşturun. Erkekseniz döüşelim.
fenerbahçe,beşiktaş,trabzonspor'un şuursuz fanatiklerine, şımarık trollere ve kötü niyetli yazarlara önem vermeden huzur içinde yazmaya devam edecek olan yazar.
ayrıca 20 aralık doğum günüdür. inşallah güzel bir yaşa girerim.
herkese saygılar... içinde iyilik olan herkese...
beni sevmese de benim gerçekte onu sevdiğim yazar. arada bir gırgır amaçlı şaka mahyetinde başlıklar açıyorum kendisi de açıyor 1 sefer bile kötü söz söylemedim haaaaaaa rahatsız olduğu giri olursa mesaj atsa anında silerim. benim en sinir olduğum olay dolaylıda olsa küfürdür. eğer kontrolden çıkarsam şuursuz yazabillirim ama böyle olası çok zor ihtimaldir. kendisine tavsiyem gaza gelmemesi kafası takılan konulara özelden yazması olacaktır.