20.
Ağzının tadını bilen yazar. Sözlüğün gurmesi.
19.
kendisini sevenlere teşekkür eden, asla gereksiz tartışmalara girmeyecek olan yazar. tüm yazarlara iyi yazmalar dilerim.
17.
işinde gücünde iyi bir yazar.
16.
organize ve bilinçli biçimde eksi oylandığını düşünen yazar. işin karmasında değilim de kim bu kadar işsiz ve nefret dolu olur gerçekten şaşırıyorum.
edit: bu durumun yazma sevgimi ve isteğimi baltalamayacağını da eklemek isterim.
edit-2: eksileriniz bana anlam ifade etmiyor.
15.
Gereksiz polemiklere girip zaman ve sabır kaybetmeyecek olan yazar. Herkese iyi yazmalar dilerim. Saygılar…
14.
Neyse kanka, koydular galiba, boş ver ağlama. 3 puan da altımızdasınız. Yazık.
Gsli yazar.
13.
hakkındaki iyi düşünceler için değerli yazarlara çok teşekkür eden yazardır. saygılar...
12.
sevdiğim bir ulu yazarı olur kendisi.
11.
değişik yemek tarifleri yazan amatör ve idealist bir aşçıdır.
10.
Kendi kendine has bir üslubu olan ve sadece faydalı gördüğü başlıklara yorum yapan karizmatik yazar.
9.
saat 10'daki maçı iple çeken galatasaraylı fanatik panpa.
7.
Sözlüğe fantezileriyle renk ve hareket getiren neşeli bir yazar.
6.
Aktivitelerini betimlemeden okuyamadığım yazar.
5.
yine nick değiştirmiş köftehor.
sorunlu bir yazar.
4.
Kendisini sevenlere teşekkür eden, bazı yazarlarlaysa gereksiz tartışmalara girmeyecek ve değerli zamanını kaybetmeyecek olan yazar. Herkese saygılarımı sunarım.
Edit: eksileriniz fikrimi değiştirmiyor.
2.
nick değiştirmiş, aşırı galatasaraylı bir yazar.
ayrıca sorunlu birine benziyor.
1.
Old quite sleeper nickinin doğru yazılmış hali olan nick.
Edit: eksileriniz bana herhangi bir anlam ifade etmiyor.