dün iyi niyetlerimi yazdım iyi biri olduğunu belirttim 4 saat sonra ne yazsa iyi seni donuzladım. moruk kusura bakma ama harbiden itici birisin.. la beni donuzlasan ne donuzlamasan ne yazar. ne bi siyasi göüşün var ne dini görüşün var nede genel kültürürn var tek bildiğin kovboyun tabancasını çekip onu bunu vurması veya cinconla futbolla ilgili yazıların var. gır gır yapmıyorun beni engelle görme iyi niyetten bile anlamayan arızalı birsin.
Şuursuz, şımarık fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor fanatikleri ve kötü niyetli troll, yazarlarla polrmiğe girmemekte kararlı olan yazar. iyi niyetli yazarlaraysa iyi yazmalar diler, saygılarımı sunarım.
kendisine hasta olduğum yazar. kendi dünyası var kavgası olmaz polemiği olsa bile kırıcı değildir pislik yapmaz küfür hiç etmez tek kötü yanı cin conlu olmasıdır.
Ufak bir hatırlatma yapmak isteyen yazar. Galatasaray küme düşerse nick değiştirip fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor’un rakiplerini tutmaya başlayacağım. Saygılar…
Şuursuz ve şımarık fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor fanatikleri ve kötü niyetli troller ile polemiğe girmeyecek olan yazar. iyi kalpli herkese saygılarımı sunarım.
hakkında olumsuz ve gerçek dışı entryler giren şuursuz fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor fanatikleri ve kötü niyetli troll, yazarlarla polemiğe girmeyecek olan yazar. iyi kalpli ve niyetli herkese iyi yazmalar dilerim.
ufak bir ekleme yapmak isteyen yazar.
1-) galatasaray küme düşerse sözlüğü bırakacağım. bazıları gibi '' benfca' ya elenirsek bırakırım uleyn '' tribine girip sözünü tutmadan değil, aslanlar gibi hesabımı kapatacağım. bana da bu yakışır zaten.
2-) sözlüğe şimdilik belli olmayan yeni bir nickle döneceğim.
3-) galatasaray düşmanı, şuursuz fanatiklerin nicklerini engelleyeceğim.
4-) bütün sezon boyunca fenerbahçe, beşiktaş, trabzonspor'un rakiplerini destekleyeceğim.
şimdilik bu kadar... teşekkür ederim.
galatasaray'ın küme düşmesi halinde sözlüğe veda edecek ancak galatasaray aşkı kalbinde hep atacak olan yazar. bunu ilan etmek isterim. sevgiler,saygılar...
galatasaray amatör lige de düşse kırıcı çıkışlara aldırmayacak ve kötü niyetli troller ve yazarlar ile polemiğe girmeyecek olan yazar. iyi niyetli tüm yazarlara iyi yazmalar dilerim.