Sezonu açmıştır. Bedava anlatsa oturur sabaha kadar dilerim. Ama karşılığında para alıp dini bilgi verdiği için ben şahsi olarak hocadan saymıyorum. Hayırlı satışlar ne diyelim.
Hz muhammed (s.a.s) nin yaşadığı mütevazi hayatı ağlayarak anlatırken cukkaya indirdiği yeşilleri düşünen iki yüzlü riyakar kişi, dinleyip, izleyip prim vermeyin bu din tüccarlarına.
Din üzerinden menfaat sağlamak ne kötü. Kimi para kazanıyor kimi güç kimi şöhret. kimisi siyaset malzemesi yapıyor. E bu şekilde amaç yerine araç olmuyor mu?
adam haram mı yedi? günah mı işledi? televizyon dünyasındaki insanların hepsi bu paraları alıyor aldığı parayı görüyorsunuz yaptığı hayırları görüyor musunuz? parayı alıp yatlarda katlarda villalarda da olabilirdi. kendisi abartısız bir apartmanda yaşamakta ve gösterişten de uzak durmaktadır. siz paraların hesabını bankalara gömüp gece klüplerinde karılarla kızlarla yiyenlere sorun. inşallah hocamız daha da fazla kazanır onun kazandığı para çöp içkiye eğlencelere gitmez en azından aça muhtaca gider, milyonlar kazanıp müslümanım deyip malının zekatını vermeyen insanlara sorun siz paranın hesabını kendi haline yaşayan bu güzel adamdan ne istiyorsunuz?
kuranda tokatlanan tiplerden olup kurandan bihaber cahil sürülerini sömürerek zengin olan din şaklabanı.
bunu dinleyeceğinize açın kitabınızı kendi aklınızla okuyun davarlar.
izlemiyorum bu adami zaten hic izlemedim. Merak ettigim boyle zorla aglamaya calisiyor ya 2 saat falan suruyor. hemen gulmesi aninda oluyor ne kadar samimi hocaniz degilmi.
Türkiye'de akşam vakitleri tvde rastladığınızda ramazan ayı olduğunu idrak ettiğiniz aynı renk ve aynı ses bir de yavru yetiştirip gelecek ramazanları da bize müjdelemeyi kafaya koymuş kişi.