adam haram mı yedi? günah mı işledi? televizyon dünyasındaki insanların hepsi bu paraları alıyor aldığı parayı görüyorsunuz yaptığı hayırları görüyor musunuz? parayı alıp yatlarda katlarda villalarda da olabilirdi. kendisi abartısız bir apartmanda yaşamakta ve gösterişten de uzak durmaktadır. siz paraların hesabını bankalara gömüp gece klüplerinde karılarla kızlarla yiyenlere sorun. inşallah hocamız daha da fazla kazanır onun kazandığı para çöp içkiye eğlencelere gitmez en azından aça muhtaca gider, milyonlar kazanıp müslümanım deyip malının zekatını vermeyen insanlara sorun siz paranın hesabını kendi haline yaşayan bu güzel adamdan ne istiyorsunuz?