her sene "sakız çiğnemek orucu bozar mı?" gibi bir soruya yanıt vermek durumunda kalan, yüzüne beyaz tonlu fondöten sürüldüğünü düşündüğüm, bazı şeyleri anlatırken uykumu getiren amcadır. en çok sevdiğim hareketi ise ara ara yaptığı güzel çıkışlar.
çok fazla bir şey söylemek istemiyorum bu şahıs hakkında. doğu türkistan bayrakları açıldığında indirin o bayrakları diyebilen biri için çok fazla şey söylenmez zahir.
Para karşılığında Kuran'ı Kerim' de yazanları iki gözyaşı ekleyerek anlatan ve ne yazık ki; memleketimiz insanın kendi dini konusunda ne kadar da cahil olduğunu anlamamızın en büyük malzemesidir.
Herkes biliyorki parasız hiçbir şey yapılmıyor. Ama insanların artık samimiyetine inanmadığı yerde programı yapmaması akademisyen kişiliğiyle örtüşürdü. Kumanda elimizde izlemek isteyen izler istemeyen izlemez. O kadar basit.
paradan dem vurulur, öyle çok sevmem bayılmam ama gerçeklere nasıl bakıldığına çok dikkat ederim, para denilen şey şu dünyada hayatı rahat idame ettirmek için bir yoldur, nihat hatipoğlu da bu yolu ziyadesiyle ve doğal olarak kullanır, şurada entry giren kardeşlerimizin hangisine şu türkiye şartlarında bırakın program yapmayı yatarak para kazanmak hayali kurmaz ki o üstüne insanlara feyz alınacak hikayeleri ve dini bir takım soruları ballandıra ballandıra anlatır.