Bugün anladık ki sözlükte yazarlık yapmaya gelen yok, gelen fingirdemeye geliyor afedersin.
Zall bırak oğlum bozuk kalsın.
Böyle sözlükten hayır mı gelir...
2 saat mesaj kutusu bozuldu diye zır zır ağlayıp nick altlarından konuştunuz.
çok yakınsanız wp ye geçin kafa ütülemeyin.
buraya ilgi manyağı olmaya ve dikkat çekmeye geliyor herkes.
bir tane düzgün başlık çıkmıyor, entryler bomboş.
yazık.
içtiği içeceği bile sözlüğe atan arkadaşlar gelmiş burada laf yapıyor.
Sadece bilgi içerikli entry giren yazar olsanız anlayacağım da çok formata uyuyor gibi ne bu haller.
Fingirdeyecek insan bulamadınız galiba ondan bu sinirsjxnsnsjs.