memati seni de cimere "sayın cumhurbaşkanım nassın iyi misin bizleri soracak olursan elhamdülillah iyiyiz şu uludağ sözlükte memati reis nickli yazar beni tehdit ediyor reisim senden ricam şununla bir ilgilen emine annemizin ellerinden öperim" diye şikayet edecek şimdi..
--spoiler--
memati seni de cimere "sayın cumhurbaşkanın nassın iyi misin bizleri soracak olursan elhamdülillah iyiyiz şu uludağ sözlükte memati reis nickli yazar beni tehdit ediyor reisim senden ricam şununla bir ilgilen emine annemizin ellerinden öperim" diye şikayet edecek şimdi..
--spoiler--
Ben neleri şikayet ettim de takmadılar. Onu da takmazlar. Bu arada atın çaylağı buna.
Haaa cimer mimer derken cimerlenen yazar var ya sözlüğü bırakıp gitmiş. izinli
Giderken de sonucu size bildiririm diye yazmış.
Ne gereği var kardeşim niye gidiyorsun?
Niye dini değerlere küfür ediyorsun?
Sonra kafanda binbir soru?
Dalga geçmeyin devleti ciddiye alın bence.
Koştursun yazar tanesi.
Edit: vallahi cimer başvuruyu ciddiye almış, kabul etmiş ki, dosya savcılıkta. Küfürbaz arkadaş da izne çıkarken kafasında bu cimer olayı var ki, giderken yazmış. Ha bak devlet onu önemsemeyebilir. Mahkemelerde büyük yoğunluk var. Uğraşmayabilir. Bundan dolayı(yoğunluk)Uğraşmazlar belki. (Umarım)
E mevzu arkadaşım dedik ya. Kih Kih Kih
senin yaptığın başvurunun ciddiye alınmayacağını arkadaş biliyordu zaten sayın cumhurbaşkanım diye başlayan şikayetin bırak ciddiye alınmasını millet götü ile güler. sen şikayet ettin de korktu gitti mevzusu yok yani kendine pay çıkarma.
bir de hani sen mevzu derin değildin bro ? şikayeti yapan oydu ama sanki sen mevzu derinmişsin sen yapmışsın gibi yazıyorsun hayırdır...