Haaa cimer mimer derken cimerlenen yazar var ya sözlüğü bırakıp gitmiş. izinli
Giderken de sonucu size bildiririm diye yazmış.
Ne gereği var kardeşim niye gidiyorsun?
Niye dini değerlere küfür ediyorsun?
Sonra kafanda binbir soru?
Dalga geçmeyin devleti ciddiye alın bence.
Koştursun yazar tanesi.
Edit: vallahi cimer başvuruyu ciddiye almış, kabul etmiş ki, dosya savcılıkta. Küfürbaz arkadaş da izne çıkarken kafasında bu cimer olayı var ki, giderken yazmış. Ha bak devlet onu önemsemeyebilir. Mahkemelerde büyük yoğunluk var. Uğraşmayabilir. Bundan dolayı(yoğunluk)Uğraşmazlar belki. (Umarım)
E mevzu arkadaşım dedik ya. Kih Kih Kih