seni daha önce defalarca uyardım velet, sen bilirsin. gerisi sende. artık geri çek diye bana mı yalvarırsın yoksa hukukçu kankalarına mı destek için yalvarırsın orasını sen bilirsin.
iktidar yanlısı tarikatlar tüm müritlerini siyasi kadrolar ve memurlarla beraber milliyetçi selefilere kaptırırken,
var gücünüzle mevcut ahlaksızlık ve yozlaşmayı islam adına aklamaya çalışın.
bir gün boş boş konuşurken ehli sünnet,
selefi bi müslümana denk gelip tekfir edilecek troll bi arkadaş.
malumunuz türkiyede kemalist ve cemaatçi sayısı hızla azalırken,
fanatik ve ölümüne akp muhalifi,
tekfirci selefi sayısı da hızla artmakta,
ve bu insanlar afganistan da taliban ı,
ırak ta sünni baas ı,
mısır da ihvanı müslimin i hedef alan o korkulan adamların ta kendisi.
taptığı herkes çürüyüp giderken,
torunları türkiye de en büyük çoğunluğu oluşturan selefi cemaati tarafından müşriklikle itham edilecek ve haklarını demokrasi uğruna savunan tek bi kemalist bile bulamayacaklar!
size bi arap olarak olayların tam da bu silsileyle gerçekleşeceğinin teminatını ben veriyorum.
dedelerimin topraklarında da benzer tipte adamlar vardı,
ve bu kafa yapısı muhalif emekçileri bastırdığı için,
selefiler hem iktidara, hem de muhaliflere karşı hızla nüfuz kazanarak kontrolü ele geçirdi.
kes ulan küfürbaz kaşar. cevap veremeyince küfre sarılıyorsun hemen, bir yere kaçtığım yok sizin geçen sene bir taraflarınıza kaçmış olan dilinizi çıkarmaya çalışıyoruz.
şakşakçıların gelsin şakşaklasın hadi seni. o küfrü bir yerine monte edince zırlama sonra ama.
edit: araya şekerin entrysi girmiş, seninle ilgisi yok.
peki sizin dem'le demlenme sebebiniz ne? hadi chp'ninki belediyeler gelsin diye. delikanlı gibi çık söyle anayasayı değiştirmek için çoğunluğa ihtiyacımız var de ama demezsin...
mağdur olduğumuzu kim söyledi mk. siz istediğiniz kadar hakaret edin beni ilgilendirmez yazıyor orada. cahil olduklarını biliyorduk zaten okuma yazmaları da yokmuş meğerse.
hee okuma yazmamız yok yoldan geçenlere yazdırıyoruz entryleri.
bu çocuğa fazla "dem"li çay vermemek lazım duyguları depreşiyor. entryleri yukarıdan aşağı bir okudum birisi hakaret mi etmiş ben mi görmedim diye ama yok. cediacer kereste demiş ama o da hakaret değil ki. kendi gözleri ile gördüğü kendi kulakları ile duyduğu üstelik de tapındığı rte tarafından açıklanan akp-mhp-dem ittifakına rağmen hala gelip belediye seçimleri diye geveleyene kereste demek hakaret değil aksine iltifat bile sayılır *
--spoiler--
okuma yazma da yok bunlarda. işinize öyle geldiği için kendi görüşlerinizi şakşaklayıp beni hakaret yağmuruna tutmanız inanın sikimde değil, lütfen devam edin.
hakaret yağmuru derken? ben hakaret etmedim ki. sadece gördüğümü söylüyorum. daha bir sene öncesine kadar chp için 'bunlar iktidar olursa seloyu içerinden çıkaracak, dem'le demlenenler' diyordunuz. şimdi dem'le demlenenler kim peki?
mağdur olduğumuzu kim söyledi mk. siz istediğiniz kadar hakaret edin beni ilgilendirmez yazıyor orada. cahil olduklarını biliyorduk zaten okuma yazmaları da yokmuş meğerse.
dem ile ittifak yapılınca hemen dövlet bize bohmiyir moduna girip "zaten hep bana hakaret ediyorsunuz" diyerek mağduriyet levelini artırmıştır.
vay arkadaş vay vay vay lan bir dur bari "dem"li ittifakınız 1 aylık falan olsaydı. akp li mağduriyetinin üstünde dem li mağduriyeti de eklenince çok fena oldu bu..
"Allah'ın bütün vasıflarını üstünde taşıyan liderimiz" sözüne ya da "Dam ittifakı" yapan "sayın Apocular"a sesi çıkmayan kerestedir. Dili bi' tarafına kaçmış gibi sapan salak konuşur; fakat bu dediklerime sesi asla çıkmaz. Tam bir Tayyipist'tir. Gızıl Tayyipist hem de.
denizaltıcı bu başlıkta şu tartışmada kimsenin sana hakaret ettiği falan yok. hakaret öyle bir şey değil, bilmiyorsun elinin altında devletin bilgisayarı, interneti var yaz google a öğren...
işine gelmeyen her yorumu da "bana hakaret ettiniz" diye yorumlamak ezik ve özgüvensiz bir yaklaşım ayrıca...
asıl senin ağzın bozuk cevap verirken. mabadının sıktığına direkt, sıkmadığına da ifadelerdeki harfleri değiştirip, ilkokul seviyesinde kısaltmalar yapıp küfürlü yazıyorsun sürekli azıcık tutarlı ol.
--spoiler--
Daha 3 ay öncesine kadar ‘ama kent uzlaşısı’ diyen adam şimdi kent uzlaşısını ‘savunmak zorunda ‘ zira ittifak ortakları bunu istiyor.
--spoiler--
okuma yazma da yok bunlarda. işinize öyle geldiği için kendi görüşlerinizi şakşaklayıp beni hakaret yağmuruna tutmanız inanın sikimde değil, lütfen devam edin.
hayatında hiç adıyaman a gitmediğin ne kadar belli be denizaltıcı....oranın belediye başkanının deprem döneminde enkazların başında bizzat insanları kurtarma çalışmalarına katılan halk tarafından çok sevilen bir sima ondan olmasın seçimi kazanmasının nedeni?
--spoiler--
bomboş tespit...madem ilçe değil şehir konuşuluyor misal adıyaman a bakalım. senelerce akp almış orayı, son seçimde chp almış. bu mantıkla orada da akp çoğunlukta hem de ezici...e chp orada dem ile ittifak mı yaptı?
--spoiler--
evet yaptı, ikinci sebep olarak da deprem konutlarıyla ilgili yalan haber algısı yaparak seçmeni yönlendirdi.
demek ki akp de işbirliği yapıyordu dem ile doğru mu ? bu yazdığından o anlam çıkıyor. eğer akp dem ile işbirliği yapmıyordu ama çoğunluk olduğundan kazanıyordu ise gene onların kazanması lazımdı ? istanbulda kaç milyon fark yediniz ankarada kaç milyon fark yediniz arkadaş hala dem falan diyorsun şaka gibi..
sen madem illa fatih üzerinde duruyorsun ben de sana sancaktepe örneğini vereyim, sancaktepe halkı çok atatürkçü, çağdaş, demokrat olduğu için mi chp orayı kazandı?
kardeş bana çarpıtıyorsun diyorsun kalkıyorsun sancaktepe diyorsun. sancaktepe ne amk.. ben sana istanbulun en eski ve akp kalesi olan yerlerinden bahsediyorum. 2024 den öncede sancaktepe akp de idi sancaktepe çok muhafazakar bir bölge olduğu için mi kazanıyordu akp ? 2024 e kadar muhafazakarlardı 2024 de vazgeçip çağdaş demokrat mı oldular neyi anlatıyorsun anlamıyorum..