masklavi

entry716 galeri51
    516.
  1. seni daha önce defalarca uyardım velet, sen bilirsin. gerisi sende. artık geri çek diye bana mı yalvarırsın yoksa hukukçu kankalarına mı destek için yalvarırsın orasını sen bilirsin.
    2 ...
  2. 515.
  3. Yallah kışlaya! Git askere, sonra ahkâm kes. Haydi!
    6 ...
  4. 514.
  5. öldü sandım. bu ne len 30 enteri.
    1 ...
  6. 513.
  7. siz bu kafayla devam edin.

    dem ci olun, amerikancı olun, israil ci olun.

    iktidar yanlısı tarikatlar tüm müritlerini siyasi kadrolar ve memurlarla beraber milliyetçi selefilere kaptırırken,
    var gücünüzle mevcut ahlaksızlık ve yozlaşmayı islam adına aklamaya çalışın.
    1 ...
  8. 512.
  9. bir gün boş boş konuşurken ehli sünnet,
    selefi bi müslümana denk gelip tekfir edilecek troll bi arkadaş.

    malumunuz türkiyede kemalist ve cemaatçi sayısı hızla azalırken,
    fanatik ve ölümüne akp muhalifi,
    tekfirci selefi sayısı da hızla artmakta,
    ve bu insanlar afganistan da taliban ı,
    ırak ta sünni baas ı,
    mısır da ihvanı müslimin i hedef alan o korkulan adamların ta kendisi.

    taptığı herkes çürüyüp giderken,
    torunları türkiye de en büyük çoğunluğu oluşturan selefi cemaati tarafından müşriklikle itham edilecek ve haklarını demokrasi uğruna savunan tek bi kemalist bile bulamayacaklar!

    size bi arap olarak olayların tam da bu silsileyle gerçekleşeceğinin teminatını ben veriyorum.

    dedelerimin topraklarında da benzer tipte adamlar vardı,
    ve bu kafa yapısı muhalif emekçileri bastırdığı için,
    selefiler hem iktidara, hem de muhaliflere karşı hızla nüfuz kazanarak kontrolü ele geçirdi.
    0 ...
  10. 511.
  11. Ben küfür etmem normalde,
    Senin gibi kaşar her yerde,
    Seda Sayan Eski, Aleyna Tilki taze kaşar,
    Akape- MHP yaladın bitti, sıra şimdi de DEM'de.
    4 ...
  12. 510.
  13. kes ulan küfürbaz kaşar. cevap veremeyince küfre sarılıyorsun hemen, bir yere kaçtığım yok sizin geçen sene bir taraflarınıza kaçmış olan dilinizi çıkarmaya çalışıyoruz.

    şakşakçıların gelsin şakşaklasın hadi seni. o küfrü bir yerine monte edince zırlama sonra ama.

    edit: araya şekerin entrysi girmiş, seninle ilgisi yok.
    1 ...
  14. 509.
  15. --spoiler--
    yalnız hocam 6'lı değil 7'li, pkk da masadaydı malumunuz, üstelik terörü bitirme şartı falan da yok ha, belediye gelsin yeter.

    --spoiler--

    peki sizin dem'le demlenme sebebiniz ne? hadi chp'ninki belediyeler gelsin diye. delikanlı gibi çık söyle anayasayı değiştirmek için çoğunluğa ihtiyacımız var de ama demezsin...
    2 ...
  16. 508.
  17. yalnız hocam 6'lı değil 7'li, pkk da masadaydı malumunuz, üstelik terörü bitirme şartı falan da yok ha, belediye gelsin yeter.
    0 ...
  18. 507.
  19. --spoiler--

    mağdur olduğumuzu kim söyledi mk. siz istediğiniz kadar hakaret edin beni ilgilendirmez yazıyor orada. cahil olduklarını biliyorduk zaten okuma yazmaları da yokmuş meğerse.

    --spoiler--

    Hakarete uğradığını iddia eden kişinin “hukuki durumu” na “mağdur” denir sevgili kültür abidesi denizaltıcı. Bilmiyorsun madem, öğren.

    herkese cahil, cühela diyene kadar kullandığın ifadelerin anlam ve seni içine konumlandırdığı durumları öğrenir zahmet.
    3 ...
  20. 506.
  21. hee okuma yazmamız yok yoldan geçenlere yazdırıyoruz entryleri.

    bu çocuğa fazla "dem"li çay vermemek lazım duyguları depreşiyor. entryleri yukarıdan aşağı bir okudum birisi hakaret mi etmiş ben mi görmedim diye ama yok. cediacer kereste demiş ama o da hakaret değil ki. kendi gözleri ile gördüğü kendi kulakları ile duyduğu üstelik de tapındığı rte tarafından açıklanan akp-mhp-dem ittifakına rağmen hala gelip belediye seçimleri diye geveleyene kereste demek hakaret değil aksine iltifat bile sayılır *
    3 ...
  22. 505.
  23. Ya bunlar AA desen Omo kotsolomozo hokorot odoyolor diyen bir kitle. O yüzden hakaret kelimesine pek takılmayın...
    3 ...
  24. 504.
  25. --spoiler--
    okuma yazma da yok bunlarda. işinize öyle geldiği için kendi görüşlerinizi şakşaklayıp beni hakaret yağmuruna tutmanız inanın sikimde değil, lütfen devam edin.

    --spoiler--

    hakaret yağmuru derken? ben hakaret etmedim ki. sadece gördüğümü söylüyorum. daha bir sene öncesine kadar chp için 'bunlar iktidar olursa seloyu içerinden çıkaracak, dem'le demlenenler' diyordunuz. şimdi dem'le demlenenler kim peki?
    3 ...
  26. 503.
  27. mağdur olduğumuzu kim söyledi mk. siz istediğiniz kadar hakaret edin beni ilgilendirmez yazıyor orada. cahil olduklarını biliyorduk zaten okuma yazmaları da yokmuş meğerse.
    1 ...
  28. 502.
  29. dem ile ittifak yapılınca hemen dövlet bize bohmiyir moduna girip "zaten hep bana hakaret ediyorsunuz" diyerek mağduriyet levelini artırmıştır.

    vay arkadaş vay vay vay lan bir dur bari "dem"li ittifakınız 1 aylık falan olsaydı. akp li mağduriyetinin üstünde dem li mağduriyeti de eklenince çok fena oldu bu..
    3 ...
  30. 501.
  31. Kendisi üstad kadir mısıroğlu'nun izinden giderek her ortamda kemalist hoplatmaktadır. Doğum günü kutlu olsun.
    3 ...
  32. 500.
  33. "Allah'ın bütün vasıflarını üstünde taşıyan liderimiz" sözüne ya da "Dam ittifakı" yapan "sayın Apocular"a sesi çıkmayan kerestedir. Dili bi' tarafına kaçmış gibi sapan salak konuşur; fakat bu dediklerime sesi asla çıkmaz. Tam bir Tayyipist'tir. Gızıl Tayyipist hem de.
    1 ...
  34. 499.
  35. denizaltıcı bu başlıkta şu tartışmada kimsenin sana hakaret ettiği falan yok. hakaret öyle bir şey değil, bilmiyorsun elinin altında devletin bilgisayarı, interneti var yaz google a öğren...

    işine gelmeyen her yorumu da "bana hakaret ettiniz" diye yorumlamak ezik ve özgüvensiz bir yaklaşım ayrıca...

    asıl senin ağzın bozuk cevap verirken. mabadının sıktığına direkt, sıkmadığına da ifadelerdeki harfleri değiştirip, ilkokul seviyesinde kısaltmalar yapıp küfürlü yazıyorsun sürekli azıcık tutarlı ol.
    2 ...
  36. 498.
  37. --spoiler--
    Daha 3 ay öncesine kadar ‘ama kent uzlaşısı’ diyen adam şimdi kent uzlaşısını ‘savunmak zorunda ‘ zira ittifak ortakları bunu istiyor.
    --spoiler--

    okuma yazma da yok bunlarda. işinize öyle geldiği için kendi görüşlerinizi şakşaklayıp beni hakaret yağmuruna tutmanız inanın sikimde değil, lütfen devam edin.
    1 ...
  38. 497.
  39. Daha 3 ay öncesine kadar ‘ama kent uzlaşısı’ diyen adam şimdi kent uzlaşısını ‘savunmak zorunda ‘ zira ittifak ortakları bunu istiyor.

    bir insan için çok acı bir durum. Kendi fikrini söyleyememek, birilerinin fikirlerini desteklemek zorunda kalmak bence çok acı bir durum.
    3 ...
  40. 496.
  41. --spoiler--

    evet yaptı, ikinci sebep olarak da deprem konutlarıyla ilgili yalan haber algısı yaparak seçmeni yönlendirdi.

    --spoiler--

    hayatında hiç adıyaman a gitmediğin ne kadar belli be denizaltıcı....oranın belediye başkanının deprem döneminde enkazların başında bizzat insanları kurtarma çalışmalarına katılan halk tarafından çok sevilen bir sima ondan olmasın seçimi kazanmasının nedeni?

    2019 yerel seçim sonucu;

    https://secim.hurriyet.co...43k49y636059014#scroll-to

    2024 yerel seçim sonucu;

    https://secim.hurriyet.co...sclid=md8m59jhzk145352501

    2019 da akp kazanırken istatistiklerde bile olamayan dem, 2024 de chp ile ittifak yaparken istatistiklere giriyor.

    hem de bunu menzil in kalesi olan şehirde yapıyor...

    ya bilginiz yok da bari belli etmeyin allah peygamber aşkına...
    2 ...
  42. 495.
  43. --spoiler--
    bomboş tespit...madem ilçe değil şehir konuşuluyor misal adıyaman a bakalım. senelerce akp almış orayı, son seçimde chp almış. bu mantıkla orada da akp çoğunlukta hem de ezici...e chp orada dem ile ittifak mı yaptı?
    --spoiler--

    evet yaptı, ikinci sebep olarak da deprem konutlarıyla ilgili yalan haber algısı yaparak seçmeni yönlendirdi.
    1 ...
  44. 494.
  45. Gibson’un yorumu şaşırttı.

    Siyaset insanın kişiliğinin yansımasıdır.

    Siyaset hariç sevebilmesini iyi niyetine veriyorum.

    Bu kadar canı yanan insana gözünü, kulağını kapamak kötü insan emaresidir.

    Siyaseti batsın, vicdan lazım.
    2 ...
  46. 493.
  47. Boş çar afedersiniz gürcü fazla bir şey beklemeyin.

    Bu sik kırığı baskasi yapınca ooooo kendileri yapınca ihihihi.
    3 ...
  48. 492.
  49. --spoiler--

    istanbul ve ankara'yı almanın tek koşulu değil o şehirleri chp'nin alabilmesinin tek koşulu işbirliği.

    gelgelelim şehirler zaten halihazırda ak partinin çoğunluk olduğu şehirler.

    --spoiler--

    demek ki akp de işbirliği yapıyordu dem ile doğru mu ? bu yazdığından o anlam çıkıyor. eğer akp dem ile işbirliği yapmıyordu ama çoğunluk olduğundan kazanıyordu ise gene onların kazanması lazımdı ? istanbulda kaç milyon fark yediniz ankarada kaç milyon fark yediniz arkadaş hala dem falan diyorsun şaka gibi..

    --spoiler--

    sen madem illa fatih üzerinde duruyorsun ben de sana sancaktepe örneğini vereyim, sancaktepe halkı çok atatürkçü, çağdaş, demokrat olduğu için mi chp orayı kazandı?

    --spoiler--

    kardeş bana çarpıtıyorsun diyorsun kalkıyorsun sancaktepe diyorsun. sancaktepe ne amk.. ben sana istanbulun en eski ve akp kalesi olan yerlerinden bahsediyorum. 2024 den öncede sancaktepe akp de idi sancaktepe çok muhafazakar bir bölge olduğu için mi kazanıyordu akp ? 2024 e kadar muhafazakarlardı 2024 de vazgeçip çağdaş demokrat mı oldular neyi anlatıyorsun anlamıyorum..
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük