232 bin 351 aileye toplamda 100 milyon tl yardımda bulunacak olan ankara büyükşehir belediye başkanı. Aile başına 400 tl düşecektir.
Elinde imkan olsa daha fazla destek olacağını düşünüyorum, keşke olsa. Bu kadarı da ihtiyacı olan ailelere bir nebze olsun en azından gıda konusunda yardımcı olacaktır.
Ayrıca Diğer belediye başkanlarından da beklenen harekettir. Keşke bu konuda yarışsalar.
trollükle veya trollerle hiçbir alakası olmayan, işini gayet hakkıyla başarıyla yapan bir icraat ve devlet adamıdır.
ak mallar kendi adamlarıyla karıştırmasın.
Ankara kart uygulamasını indirip otobüsün kaç dakikada geleceğini önceden görmeyi akıl edemeyen, tam kapanma esnasında bile saat başı otobüs bulabildiği gerçeğini görmek yerine tasarrufa sokma derdinde olan sikim sokum akıllıların eleştirdiği başkan gibi başkan, adam gibi adamdır.
Siyasette polemiklerden, showdan bıkan insanların yeni limanıdır. Belediye Başkanı hepi topu yol yapan, şehri yaşanılır kılmaya çalışan bir memurdur. Mansur Yavaş'ta olması gerektiği gibi işine bakıyor, fakat bizler normali unuttuğumuz için bize olağanüstü geliyor.
Eski MHP'li. Böyle sağ birinin bu kadar muhalif medya tarafından ön plana çıkartılması ve demokratik hakları geri getirecek biri olarak pazarlanması hoşuma gitmiyor. Ki şimdi üyesi olduğu CHP de sol sayılmaz bana kalırsa.
(bkz: #44789719)
Melih Gökçek'in yapmadığı yatırımlar yüzünden olabilir mi, sayın yazar. Mansur Yavaş başkan oldu alt yapı yatırımlarını AKP'li meclis üyeleri engelledi. Hatta meclis kürsüsüne çıkıp açıkça söylediler.
Adam ne yapsın, her meclis toplantısında savaş veriyor.