"Belediyede gereksiz gördüğümüz birçok harcamayı yapmayarak gelirleri artırarak bütçe fazlası vermeyi başardık. Elde ettiğimiz tasarrufun tümü borçların ödenmesinde kullanılıyor. Bunu da yapmazsak belediyenin borcu iyice artacak ve yönetilemez duruma gelecek belediye" dedi. Yavaş ayırca, "2013'ten beri hiç otobüs alınmamış. Nüfus artışı ve 200 otobüsün de ilçelere verilmesiyle müthiş bir otobüs sıkıntımız var."
millete laf yetiştireceğine sosyal medya dan ankara ya sahip çıksaydın ey gökçek!