Böyle namuslu insanlara iftira ve saldırıda bulunurken hiç mi ar etmiyorsunuz ya ?
Mazbatasını sonuna kadar haketmiş olan artık müstakbel belediye başkanımız değil, belediye başkanımızdır.
65 yaşında bir adam o gün teşkilatları yönetmek ve oylarını bu kez yamyamlara kaptırmamak için canla başla mücadele etti, seçim gecesindeki yorgunluğu hâlâ aklımdadır. 5 yıl önce kendisine çok büyük bir haksızlık yapıldığını da gayet biliyoruz. Trafodaki kediler bu kez devreye giremedi anlaşılan.
Bir nevi rizeli arkadaş kendisinin karşısına haseki * gibi pasif/silik bir adam koyarak 40 yılda bir iyi bir şey yaptı.
Ancak ekrem başkanın mazbatasını daha da fazla hak ettiğini belirten entrye bizzat katılıyorum. Çünkü o gün çalışkanlığı, azmi, hırsı, enerjisi, organizasyonuyla gösterebileceği en iyi performansı gösterdi. Gerek teşkilatı yönetmesinde gerek Medyayı aktif şekilde kullanmasında tarihe geçen bir örnek duruş sergiledi.
Umarız 5 yıl önce mansur başkana yapılan haksızlığın benzeri bu kez ekrem başkana yapılmaz.
Ümidimiz bundan sonra ak yiyicilerin onca yıllık yolsuzluklarını ortaya çıkarmaları yönünde.