ankara büyükşehir belediye başkanı olması gereken kişidir. benim gibi çoğu insanın partisinden bağımsız olarak desteklediği, güzel ankara'nın umudu olarak baktığım insandır. umarım bazı karakter yoksunlarının oyunları bu kez alt edilir de yüzümüz biraz güler. kaybetse de mücadele etmesiyle benim gönlümü kazanmıştır o ayrı.
hala mhp'li chp'li akp'li diyen kalasların var olduğunu göstermiştir bizlere. mansur yavaş sadece bir adaydır ve hangi partiden aday olduğundan öte şeyler var ortada. savunulması gereken bir demokrasi ve demokrasiye tek dayanak tutulmuş sandıklar var. "sandıkta cevap verin" diyip duranlar ile sandıktan gelecek cevaba tahammülü olmayanların aynı kişiler oldukları ortaya çıktı. hangi parti taraftarı ya da hangi parti mensubu olduğunun hiçbir önemi olmadan sabote edilmeye çalışılan bir seçim vardır ortada. her zamanki gibi terazinin bir tarafı bir kilo pamuktan diğer tarafı bir kilo demirden. bir kilo demirin bir kilo pamuktan daha ağır olduğunu inandırmaya çalışıyorlar bizlere. ama şunu bilir şunu söylerim;
bugün sadece kendinizin geçebildiği delikler açtığınız demokrasi ve hukuka bir gün muhtaç kalacaksınız, ve o gün geldiğinde türk hukuk sistemi'nin tarafsız çalışmasına yine en çok siz ihtiyaç duyacaksınız. Bugün kapattığınız gözleriniz, duymazdan gelmeleriniz ve en acısı kral çıplak demeye mühürlenmiş dilleriniz gün gelecek bugün içinde bulunduğumuz durumun vahimiyetini anlayacak ve ne yazık ki o gün hepimiz için çok geç olacak.
zenginleştik dediler inandınız ama daha fakiriz.
özgürleştik dediler inandınız ama tutsak kaldık, yasaklandık.
demokrasi dediler inandınız ama sandıklar kadar şeffaf olamadınız.
artık kimin kazandığının hiçbir önemi yok, çünkü kaybetmeye mahkum bırakılmaya çalışılan bir kesim oluşturuldu bu toplumda.
adamlar kendi araçlarını oy çaldı diye kovalıyor la... vay anasını.
tipik cehape kafası işte halkı sokaklara döküp yine bir gezi olayı denediler lakin yine ellerinde patladı.
ankara'nın umududur. ve ankara'yı kazanırsa türkiye'nin umut kaynağı olacaktır.
beni kimse ankara seçiminde hile olmadığına inandıramaz ve bu adam işin peşini bırakmıyor hakkını arıyor sonuna kadar. aslansın mansur yavaş.
mhp den aday olup ağzının payını aldıktan sonra,bir de chp-mhp ortaklığı ile aday olmuş,oyunu artırmış ama ağzının payını almaktan kurtulamamıştır.kaybettiği bir seçim sonrası,bizlere sadece horoz misali yaptığı erken açıklama hatıra kalmıştır.
Türk halkının fark.ettiği güzel insandır.
Fakat oynadığı için değil: beyefendi duruşundan zerre kaybetmediği için.
Fark edilmeseydi melih gökçek tutuşmazdı.
2 gündür hatta 3 ne oymuş sayamadılar gitti.
inşallah hakkını söke söke almak ne demek gösterecek olan başkan adayıdır.
kaybetse de kazanan olmuştur. yanında yürünecek lider aramaya gerek kalmamıştır.
erken öttüğü için rezil olmuştur.bu utancını bastırmak için,hile yapıldı hile yapıldı diye anırmaktadır.gerizekalı insanlar tarafından kahraman ilan edilmesi normaldir,büyütülmemelidir.bir daha ki yerel seçimde daha fazla şansı olacaktır,tabi yine davasını ve partisini satmaz tavrını korursa.çünkü satmazmış öyle diyorlar.
koca ankarada sadece iki ilçe alıp,başkan benim diye bağıran davasını ve partisini satmayan siyasetçi.20 ilçe alan gökçek bu kadar bağırmıyor ben başkanım diye.ama genel başkanlığa yazdım,23 nisan da başkan yapacaklar mansur u.
melih başganın az önce söylediği gibi, bu saatten sonra ülkede çıkacak olası karmaşanın sorumlularından birisidir. yapması gereken tek şey halkı sakinleştirmek, olası tatsız hadiseleri şimdiden engellemektir.
twitterdaki dinsiz komünistler ve her fırsatta iç savaş çıkarmaya çalışan ekşi entelleri çıkacak herhangi bir olayın sorumluluğunu alamaz.
bu pişkin ve arlanmaz kitleyi bizzat mansur yavaş sakinleştirmelidir efenim. daha sonra da gereği yapılsın ve halkı bölmeye çalışan bu klavye entelleri adalet önünde hesap versin. seçim gününden beri etmedikleri hakaret ve küfür kalmadı sosyal medya sitelerinden. artık yargı bu komünist vatan hainlerine dur demeli. 10 sene falan yatsalar iyi bence. hayatı öğrenirler çiçek falan yetiştirirler hapiste.
bu performansla kılıçdaroğlu bu adama bırakmalı koltuğu. yemişim chp geleneğini yok ülkücüymüşmüş. tarihin en önemli türkçülerinden atatürk'ün partisi değil mi chp? mis gibi de olur.
kaybetmeyi hala sindirememiş aday. böylesini görmedim. çok gaz verdiler buna.
maksat melih gökçek'in galibiyetini şaibeli gösterip itibarsızlaştırmak. hile yapılamayacağını kendi de çok iyi biliyor beyfendi. daha sandıklar açılırken zafer ilan etmesinin sebebi budur. "biz aslında kazandık, akp çıkarsa sürpriz olur, hile var" demektir.
türkiye için yeni bir soluk oldu, içimizi ferahlattı. başkanlığı kazanır, kazanamaz o ayrı ama bu adam herkesi bir araya getirdi tıpkı reklam filmindeki gibi ''biz'' olduk sayesinde. şahsımda çalışmalarından, hizmetlerinden memnun olduğum oktay vural, muharrem ince gibi temsil edilmekten,varlıklarından gurur duyduğum siyaset adamlarının arasına kendisini de ekledim. allah yardımcısı olsun, biz yanındayız zaten.