helal olsun. adam gerçekten işin arkasını bırakmıyor, insanlar deli gibi çalışıyor. ankara uyumuyor sandıklara, oylara sahip çıkıyor. ağlamamak elde değil.
helal olsundur. ankara'yı gökçekten kurtarmak için elinden geleni yapıyor, pes etmiyor. etmesin de zaten. o koltuk hakkındır mansur başkan, bırakma işin peşini.
cehapelilerin daha tanımanıdan yerlere göklere sığdıramadığı adamdır.neredeyse atatürkü unuttular :d
aynı zamanda mhpdeyken chp zihniyeti oluşturmaya çalışanlara sert çıkan adamdır yani dönektir.
bir chp'li olarak sikseler daha chp'ye oy vermem. mansur yavaş kendi başına uğraşıp duruyor. chp'den ses seda yok uyku modunda takılıyorlar adamın kazandığı seçimi masa başında şu anlık kaybetmiş bir tepki verin lan. helal olsun ama mansur yavaş'a başkanlığı sonuna kadar hak ediyor umarım kazanacak. dik duruşundan ötürü tebrik ediyorum adamın dibisin. mücadeleye devam arkandayız.
partisinden kimsenin sesi cikmiyor bu adam disinda, halbuki secim gecesi chp den pespese aciklamalar geliyordu. ne olduda birden sessizlige gomuldu chp, peki bu adam hala neyin pesinde.
chp yetkilileride anladi ankarada kaybettiklerini ama mansur hala kazandigini iddia ediyor. genel merkezin kendisine nanci kalmadiki kimse destek vermiyor. bir rezaleti daha kaldiramazlar cunki. hatirlayin daha sandiklarin cok az bir bolumu acilmisken %50 yi gectik diye iddiada bulunmustu mansur, arkasindan chp yetkilileri ona guvenerek onu destekleyici aciklamalar yaptilar peki sonuc ne oldu? suan kendi kaderine terkedilmis bir mansur yavas var, arkasina bir ruzgar aldi, herzamanki argumanlarini, arkasindan hicbir dayanak yokken hile yapildi deniyor.
peki o oylar sayilirken orda degilmiydiniz?, elinizde tutanaklar yokmu? gercek oy oranlari nedir madem dogrusu var elinizde? aciklayin bu rakamlar yanlis, dogru rakamlar bizde, diyebilin. ama yok varsa yoksa hile var, saibe var ama ortada somut bisey yok. hile var demekle olmuyor, ispatlayin bunlari. herzamanki chp ve herzamanki camur at izi kalsin politikasi.
mansurun ne olduğunu hemencik anladın da başının ne bok olduğunu 20 senedir anlayamadın mı. ya çok yalaksın ya çok zeki. bu adamın yaptıklarını, hırsızlıklarını, belediyeciliğini, ankarada işlerin bu insanların elinin altında nasıl döndüğünü, her secimde iftira dediğiniz hırsız damgasının vurulmasından anlamadınız. ulan tamam hadi salaksınız gözünüzde mi kör.etrafta bu kadar 'iddia' dönerken ortalık bu kadar karışmışken bi durup düşün hepsi yalan mı
ankara'daki mhp lilerin chp ye oy verme nedeniymiş. ben istisnayım, hayatta chp ye oy vermem. ama bir dahaki seferine hiçbir mhp kökenli vatandaş da oy vermeyecektir chp'ye.
Allah'ın izniyle ankara Büyükşehir belediye başkanı olacak, sorumluluk sahibi, Ülkücülerin iddia ettiği gibi davasından dönmek şöyle dursun kaşığı kırılana kadar adaleti arayan adam.
adam dürüst öyle dürüst ki akp'liler inanamıyor buna, ayrıca çok başarılı bir belediyeci sağcı-solcu ayırımı yapmadan iki taraftan destek aldı, geçen seçimde mhp'den aday oldu ve tanıdığım tüm solcu arkadaşlar bu adama gözünü kırpmadan oy verdiler, bu seçimde chp'den aday oldu ve şimdi bakıyorum ülkücüler chp ye oy verdi hatta sokakta yanyana kol kola oylara sahip çıkıyorlar.
bir tarafta siz çapulcusunuz, alkolik siziniz şöylesiniz, böylesiniz diyerek bölen bir kafa var, bir tarafta da sağcı ve solcuların desteğini almayı başarmış bir adam.
böyle siyasetçileri arkasından gitmezsek yazıklar olsun bize keşke istanbul'dan aday olsa saıgül'den çok daha büyük destek göreceği kesin.
fazla düzgün ve tarafsız olduğu için seçilemeyen efendi insan. şunu da belirteyim an itibarı ile hala kesinleşmiş bir sonuç yok söylentilere göre chp kendi yaptığı sayıma göre bariz bir farkla önde bu gün öğleden sonra yazılı olarak seçime itiraz edileceği bilgisi var.
asla ankaranın başına geçemeyecek kişi. hakkı olsa da olmasa da seçimler siz türkiye de demokrasi var sanın diye var.
nasıl kanıtlayacaklar ? kanıtlasalar da hangi yargı konumunu verecek ? iç işleri bakanı mı? adalet bakanı mı ?
kim erdoğana akpye karşı çıkıp ankarayı chpye bırakacak polisin yargının medyanın erdoğana hizmet ettiğini biliyorsunuz da.
seçimden adalet mi bekliyorsunuz hala .
CHP Genel merkezinde gönüllülerinden oluşan bir grupla itiraz çalışmasını yürüttüğünü öğrenciğim başkan adayı.
1. Ankara'da oyumu 3 pusulada da 3 hilal'e vurdum.
2. Eğer daha erken haberim olsaydı, bilgisayarımı alır, gider CHP Genel Merkezi'nde gönüllü olarak çalışırdım.
3. Yarın iktidarda gönül verdiğim MHP olsa ve rakibi aday aynı konumda olsa, gider onun itirazı için de omuz verirdim.
bizim çocuklarımıza bırakabileceğimiz bir adalet, hak, hukuk kavramı olmalı bu dünyada. gücü yetenin hep kazandığı çirkin bir dünya istemiyorum.
diren mansur bey. ne kılıçdaroğlu ne de parti yetkilileri, en azından medya önünde destek vermiyorsa da halk seni istiyor.
olaya chp-mhp gözüyle bakacağına insan gibi, adam gibi baksaydın da melih gökçek'in hangi bokun soyu olduğunu anlasaydın. Ankara'nın ihtiyacı milyonluk kapılardı, disneylanlardı sanki. Adam 10 yıldır tamamlayacağım dediği metroyu tamamlayamıyor, belediyeye gizli kapılar yaptırıyor, o kapıların ardında kim bilir neler dönüyor. Bunları görsene, gelmişsin veri versinler diyorsun. Ne olursa olsun, ister saatler sonra kazanamadık açıklaması yapılsın, bu seçimin gerçek kazananı mansur yavaş'tır. Particilik yapacağınıza gözünüzü açın da savunduğunuz adamın nasıl bir insan olduğunu görün.
Bunu burada 4. Kez söyleyişim,
ankara büyüksehir belediye başkanı olacak onurlu, dürüst adam.
Mansur Bey üzerinden MHP'ye oy veren seçmenin partizanlık yaptığı ve hata ettiği söylemi yanlış bir söylemdir. en azından seçmenin büyük kitlesi böyle düşünmüyor.
Buyurun Mansur Bey MHP adayı iken ona oy vermeyenler, şimdi CHP adayı olunca aldığı % 43 oyu açıklasın.
ankara büyükşehir belediye başkanıdır. net!
melih denen mafya bozması, feodalite kralını öyle bir kanırtmıştır ki nasıl hile yapacağını şaşırmıştır şerefsiz.
Öncelikle belirteyim, kürdüm, aleviyim ve sosyalistim. Yani Türkiye'de dışlanmış, hor görülmüş, başı her daim ezilmiş tüm kesimlerin kesişim noktasındayım.
Ben bu adamı sevdim arkadaş, ilk etapda ülkücü olması canımı sıkıyordu, böyle düzgün bir adam nasıl ülkücü olabilir diyordum(ah önyargılar * . Bu adam bana sağcıların milliyetçilerin de temelde iyi insan olabileceklerini gösterdi.
Mansur yavaş bu seçimi legal olarak kazanmıştır. 2 gündür yaşadığımız tüm olaylar buna işaret etmektedirler. Mevcut iktidar, tek sağlam dayanağı ve söylemi olan, milli irade ve sandık, kavramlarına bu seçim sürecinde ihanet etmektedirler. Umarım bu hatalarından dönerler, çünkü şu ülkede demokrasi gerçekten olacaksa, ve tüm sorunlar barışçıl birşekilde çözülecekse, bu ancak ve ancak, sandığa ve halkın iradesine saygı ile olabilir. Tabi ki, ayrıyetten, demokrasinin sandık dışında kalan denetim mekanizmaları hayati önem taşımaktadır. Sandığa önem vermem, tamamen, iktidardaki mevcut partinin, sandık vurgusundandır.
Eğer ki, maddi hatalar tutanaklarla dilekçelerle ispat edilir, ve YSK bu şaibeleri, halkın çok büyük bir kesimini, tatmin edecek şekilde ortadan kaldırmazsa, işte o zaman sokak olayları tam meşruiyet kazanacaktır. ikinci bir gezi süreci yaşandığında, bu sefer iktidarın çıkıp da, meselenizi sandıkta halledin demesine kimse kulak asmayacaktır. Ülkenin ciddi kamplaşmaya gittiği şu günlerde, umarım Ankara yerel seçimlerinin önemini tüm kesimler anlayabilir. Bu işin şakası yok, ve oy hakkı, irade hakkı sandıkta gasp edilmiş bir kesimin sokaktaki öfkesinden herkes korkmalıdır. Çünkü adaletin olmadığı veya adalete güven duyulmayan ortamlarda, hukuk ortadan kalkar ve halk kendi adaletini kendisi sağlama yoluna gidecektir.
Mansur Yavaş'ın, yapılacak itirazlar neticesinde, bana göre haketmiş olduğu, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı makamına derhal getirilmesini temenni ediyorum. Umarım bu iş barışçıl bir yoldan hallolur. Umarım, eğer ki YSK itirazları reddecek olsa bile, eldeki sandık sayım tutanakları ile yeni yapılacak olası sayımlarda farklar çıkmaz, umarım sandıklara ve halkın iradesine herhangi bir zarar gelmemiştir.