türkiye için yeni bir soluk oldu, içimizi ferahlattı. başkanlığı kazanır, kazanamaz o ayrı ama bu adam herkesi bir araya getirdi tıpkı reklam filmindeki gibi ''biz'' olduk sayesinde. şahsımda çalışmalarından, hizmetlerinden memnun olduğum oktay vural, muharrem ince gibi temsil edilmekten,varlıklarından gurur duyduğum siyaset adamlarının arasına kendisini de ekledim. allah yardımcısı olsun, biz yanındayız zaten.