2009 yerel seçim sonuçlarına göre ülkücü oyları chp'ye kayarsa 30 mart 2014 yerel seçimlerine göre ankara büyükşehir belediye başkanıdır. çünkü neden?
analiz:
2004 yılındaki 28 mart yerel seçimlerine göre ankara'DA MELiH GÖKÇEK'in oyları 2009 yerel seçimine göre büyük düşüş yaşamıştır. %5'e yaklaşan mhp oyları mansur yavaş sayesinde %27'ye yaklaşmıştır. bu da aday faktörünün önemini göstermiştir. şimdi mansur yavaş mhp'nin değil chp'nin adayıdır. chp, murat karayalçın yoğun çalışmadığı 2009 seçimlerine rağmen %31,5 oy almıştır ve de akp'ye %7 oy kaybetmiştir. şimdi iş mansur yavaş'ın bitiriciliğine kalmıştır.
bir çok arkadaşım mhp yerine hayatlarında ilk defa chp'ye oy atacak ankara'da. çünkü ankara melih gökçek'ten bıktı.
umarım 1. parti olamaz. gerçekten bıktık. ankara'da yaşayamayan anlayamaz bu durumu. inanın mesele ideolojik değil tamamen i melih gökçek ile alakalı.
böyle düz analizler ile sağlıklı sonuçlar alınamaz. ama her ne olursa olsun melih gökçek kaybetmeli. o'da tedirgin. çünkü hizmet etmediğinin farkında. şimdi ideoloji zamanı değil.
RECEP TAYYiP ERDOĞAN BiLE O DENLi ÇABA GÖSTERMEDi ANKARA iÇiN. O BiLE BIKTI MELiH GÖKÇEK'TEN.
seçim her sonuca açıktır. tahminim ve katıldığım yoklamalara göre 2-3 yüzdelik dilimle mansur yavaş alacak. ama kimse untUmASIN Ki HER ŞEY SANDIKTA BELLi OLUR !
Bu adam seçimi iki şekilde kaybeder. Birincisi; sandıkta bir takım oyunlar dönerse, ikincisi; MHP destekçileri 'bize zamanında ihanet etti' falan triplerine girerse.
chp'nin kemik seçmeni zaten mevcut. son olaylar dolayısıyla cemaat ve bir takım akp destekçisi kesimden oy alma ihtimali doğsa da chp'ye asıl destek gelirse MHP'den gelir. aksi takdirde her ne kadar sokakta çoğunluk chp destekçisi olarak görünse de başkentin görünmeyen godamanları melihçidir.
hayırlısı olsun diyelim. sağda solda atıp tutan bir adam değildir. beypazarı'na hizmetleri de ortadadır.
edit: her ikisi de oldu, maşallah. müstehak ulan size.
bu adam almazsa ankara ya küseceğim o kadar. Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamiş misali bende ankaraya küseceğim. Ben sagciyim çevrem hem sağcı hem cemaatçi sorun melihte, yeterki gitsin oyumu tkpye vereceğim. biktim bu adam yüzünden hem doğduğum hem doyduğum şehirden.
kim gelirse gelsin bana faydasi olmayacak ama melih gitsin , melih gitsin..
insanların birlik olup baskanlık koltuğuna taşıyacağı kişi. zaten chp tabanı partinin aday gösterdiği mansur yavaşa verecek. cemaat ve ülküsünü bilen biraz olsun araştırmış tanımış mhpli kimseler bunda büyük rol oynayacaktır. melih gökçekten sıkılan yeni bir yönetim isteyip oyunu kendisi bu partiye vermeye karar kılan insanlar da az da olsa mevcut. inşallah kazanacaktır.
ankara'lı olmayan biri olarak dışardan bir melih'e bakıyorum her türlü düzenbazlık var, utanmadan ağlama rolü bile yapacak kadar seviyesiz bir herif, bir de bu adamın konuşmalarını dinliyorum makul, düzgün bir adam. hiçbir mevcut belediye işçisinin ekmeğiyle oynamama garantisi de verdi, aynı şeyi akepe yapar mıydı, asla! iyi yürekli olan kazansın diyorum.
Kimin kayığına binerse onun türküsünü söyleyen her devrin adamı.
2015 genel seçimlerinde bdp den bağımsız milletvekili adayı olmasına kesin gözüyle bakılıyor.