ankara'lı olmayan biri olarak dışardan bir melih'e bakıyorum her türlü düzenbazlık var, utanmadan ağlama rolü bile yapacak kadar seviyesiz bir herif, bir de bu adamın konuşmalarını dinliyorum makul, düzgün bir adam. hiçbir mevcut belediye işçisinin ekmeğiyle oynamama garantisi de verdi, aynı şeyi akepe yapar mıydı, asla! iyi yürekli olan kazansın diyorum.