--spoiler--
binali daha ilk sandıklarda havlu atacaktır ama melih ankarada tam bir derebey karşısında başka partiden rte çıksa yine kazanacakmış gibi duruyor. istanbul çekişmeli geçicektir ama 2009 daki gibi az bir farkla topbaş ın tekrar kazanması büyük ihtimal. şu bilinsin ki akp istanbulu kaybettiği an artık iktidarda bir meşruiyeti kalmamış demektir , istanbulu kaybeden bir daha tek başına iktidar olamaz, bu tespit de unutulmasın.
(sansyoklan, 16.03.2014 22:34)
son dadika açıklama yapmakta: küçük taşra ilçelerinden sayıma başlanıp algı yönetimi yapıldığını söylemektedir. en iddialı olduğu çankaya'dan bile en fazla 4 torba yollandığını söylemiştir. %49-%50 ile kazanıldığı açıklanmıştır.
az once basın acıklaması yaptılar ve kazandıklarını ılan eden ankara beledıye baskan adayıdır. zaten ne olduysa ondan sonra oldu akp ankarada tum yalaka tvlerde ondeydı bır anda degıstırdıler ve chpyı one gecırdıler. bu ne nedır lan.
gunun sonunda cok pis got olacaga benziyor, bir tarafta oylarin %50 sine gore veri gonderen anadolu ajansi diger tarafta %27-28 lik sandiga gore cihan. dereyi gormeden pacayi sivamistir, cok entryi sildirecek cokkk.