manifest'in kapak fotosundaki mina'yı geçtim, grubun gerçekten iyi iş çıkardığını düşünüyorum. müzikleri kulağa hoş geliyor, sözlerini anlamasam da ritimleri var. türkiye'de kadın gruplarına destek olmak lazım, bence boş yere eleştiriyorlar.
ben takip etmiyorum ve begenmiyorum fakat. zaten 18 yas ustu olan bir konserde yapılan davranıslardan iceri alındıklarını da dusunmuyorum. ve iceri alınmalarını dogru bulmuyorum. bu gun oh iyi oldu der onların iceri alınmasını desteklersek.(bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantıgıyla) yarın obur gun cok sevdiginiz sanatcılar iceri alındıgında bir sey diyemezsiniz.
Bu grubun yaptığı müziği sevmem.
Ama bu grubun tepki toplamasının asıl sebebi konserlerde ki Hak, Hukuk, Adalet sloganı.
Çünkü benzer kıyafetleri Gülşen.
Hadise.
Demet Akalın.
Hande Yener.
Aleyna Tilki gibi şarkıcılar yıllardır giyiyor ve onlara bir şey demiyorlar.
iktidarın ne kadar dönek olduğu buradan bile belli.
iktidar yanlısı isen dokunulmaz olursun.
Ama muhalif isen en ufak hatanda bile hayatını kayırmaya çalışırlar.
Aysun Kayacı'yı hatırlarsınız.
Benim oyum ile dağdaki çobanın oyu bir mi dediği için kadını linçlediler.
Halbuki kadın haklıydı.
Sanırım 10 gün önce falan bi kadın bizzat eşi, hayat arkadaşı tarafından 14 yerinden bıçaklandı, 1 hafta önce zannediyorum bursada 1 köpek “eğlence” adı altında mavi yağlı boyayla tamamen boyandı daha neler neler. Bu haberleri takip etmesemde maruz kalıyorum, ama aklımda kalan bunlar. Neden daha fazlası değil? Kimsenin umrunda değil çünkü. Burda yarak kürek hoppidi hoppidi hoplayan memelerden aleynanın anasının amı başlığına hoplayan abazalar +18 ibaresi olan bi konserde don giyen kızları eleştiriyo. Siz önce gizli sekmede ki lezbiyen pornolarını kapatın!
daha yeni konser veren jennifer lopez'e laf edemeyen çarşafçılar fırsat bulduğu gibi büyük oranda onu taklit etmeye çalışan kadınları linç etmeye çalışıyor. sonra millet bir şey deyince de omo bozom kotsolomozo hokorot odoyorlor, boşortolo bocoloromozo okolo olmodolor diye ağlarlar...
6 kızdan oluşan, şarkıları güzel olmayan grup. Sesleri güzel desen değil, tiplerine baksan, malum meslek mensupları gibiler yani, o kıyafetleri giymek yerine çıplak gezseler daha uygun olur gibi. Sosyal çürümenin dışa vurumu adeta. Ben olsam her yerde yasak getiririm bu gruba.
piyasanın var ettiği şanslı insanlar.
yani kısaca piyasa malları.
tıpkı demet akalın gibi ya da lvlcbeş mi neydi hani havlayan eleman gibi.
etkileşim verilmese bir bir unutulup sekter olup gidicekler aslında ama...
etkileşim manyağıyız sorun burada.
Ahlaklı olmanın yolu, ahlaksız olduğunu düşündüğünüz şeyleri gizlemekten değil; temelden güzel ahlakı nesillere aşılamaktan ve uygulama biçimlerini öğretmekten geçer.
Türkiye her zaman “tamam ahlaksız ol ama bize gösterme bunu gizli yap” ülkesi olmuştur.
Ahlakı bir öğreti bir kültür haline getirme düşüncesi hiçbir zaman olmamıştır.
Yasaklasınlar bakalım her şeyi.
Daha ahlakın tanımını bile bilmiyoruz toplum olarak.
Çocuklara iyi örnek olacak insanlara ihtiyacımız var.
onlar bunlar değil.
Edit: tabii benimle aynı görüşte olmayanlar olabilir ama ben sadece kendi görüşlerimi yazarken, böyle düşünüyorum diye sataşan hakaret eden, çirkin söZ söyleyen, harbi kahpedir.