en iyisi beypazarı'nındır, çok maden suyu denedim ama gene de beypazarı diyorum. uludağ'ı da denedim, özellikle premium şişeden içmek zengin hissiyatı veriyor ama beypazarı'na göre çok yumuşak geldi.
yemekten sonra hazım kolaylığı sağladığı sanılan, aksine mide asidinin dengesini bozan içecek. ( doğru bilinen yanlişlardan biri) yemeğin arasında ve hemen sonrasında su içmek nasıl doğru değilse bu da onun benzeridir.
maden suyu ve soda aynı şeyler değildirler. maden suyu direk kaynağından çıkarıldığı halde şişelenir ancak soda co2 basılması gibi işlemlerden geçirilir. kızılayın afyondan çıkardığı maden suyunun tarihi 1800lere kadar uzanır ve şifalı olduğu avrupada dahi bilinmektedir.
Her gun bir adet tuketmeyi aliskanlik haline getirdigim icecek. Bir de acayip susadigim zamanlarda likir likir icmesi feci keyif veriyor. Kola reklamlarinda olur ya ayni oyle.
bir şişenin %80i içilir kalan kısmı kafaya dökülür. Sırma marka kesinlikle içilmemelidir ne suyu ne maden suyu çünkü ph değeri yüksektir. Ayrıca alüminyum içermeyen ürünleri tercih etmelisiniz.
Düzeltme: çünkü 'phı düşüktür' yazmam gerekiyordu karıştırmışım.
susuzluk hissimi normal suya nazaran daha çok bastırdığını hissettiğim sudur. yaz aylarında terleme sebebiyle vücudun mineral değerleri düşeceği için tüketiminin artırılmasında fayda görüyorum.
Kızılay Pet şişede litrelik satıyor özdilekde 1 lt 1.25 tl yakınımdaki bir markette 1 lt 1tl başka bir markette 6 adet litrelik 5 TL bu sıralar ellerinde yok bekliyoruz. Kahveyi bırakmadan önce günde 1 litre içiyordum kahveyi bırakınca azaldı.kahve dediğim dandik nescafe ve kreması detokstayım 2 haftadır.
Kızılay Afyon gazlıgöl deki tesisinde üretiyor. Yörenin adı gazlıgöl çünkü termal su hakikaten gazlı ama piyasaya satılan maden suyuna yine de karbondioksit basılıyor.