soda ile karıştırılmaması gerekir. ikisi aynı anlamda kullanılmasına rağmen farklı içeceklerdir. soda sadece mideyi rahatlatır, maden suyu ise doğal bir mineral deposudur. rahatlatır ferahlatır diye aşırıya da kaçılmaması gerekir tabii.
Mide yanmasına iyi geldiği söylenen ve buna inanarak sonucunu beklediğim içecektir. Boş şişesi şu an elimde lâkin kızılay güzel değildir. içecekseniz beypazarı için.
sodayla hiçbir ilgisi olmayan "doğal" içecektir. maden suyu doğadan elde edildiği gibi tüketilir. sodaysa bildiğiniz içme suyuna karbonhidrat katılmasıyla "üretilir".