--spoiler--
öncelikle final sezonundan mükemmel bölümler bekliyordum ancak şu ana kadar çok fazla beklediğim karşılığı alamadım. ilk 2 bölüm fena değildi ötesi ise yalan dolan olmaya başladı. benim yinede bir umudum var diyodum ancak 6. bölümdede anladım ki 18. bölüme gelene kadar yine soru soracaklar. son bölümde ellerinden geleni yapıp önceden ziktikleri seyircileri tatmin etmeye çalışacaklar ki bence olmayacaktır. çünkü biraz düşününce önceki sezondan bile geriye onlarca hatta yüzlerce soru kalıyordu.
gelelim 6. bölüme ulan yeter be allah tepenizden baksın. jack seni zikim emi gay olacağımı bile bile zikiyim ulan. kate senin de hareketlerin tavırların hepsi yalan dolan ulan yavşak gibi bi oraya bir buraya dönüyosun.bi sawyer'a yavşıyorsun sonra dönüp jack'e veriyosun.anlamadım ki ulan nasıl bi ilişki anlayışı bu. dogen geldi diziye son samuray dedik bağrımıza bastık adam 6. bölümden eşşek cennetini boyladı. * tapınağa geldiler ulan daha önce neden hiç tapınağı görmediler, sorarım ey sözlük mal mı bu adadakiler. şimdi ordan birileri diyor ki afoo bey madem böyle diyon neden izliyon, sigara gibi dizi ulan bırakamıyosun ki. dizinin sonunda bişiler olucak şimdi bu senaristlerde forum okuyan insanlar tabiki de, hani senin benim değil de ciddi forumları okuyup alayını terse yatırmaya çalışacaklar.bu yüzden ey forumcular paso teori üretmeyin lan böylece senaristler kıvranmaz finali pişirmek için. sayid senin de kalıbına tüküriyim emi. seni de adam sandık sonra sen gittin ben'in suikastçısı oldun. oof of çok dertlendirdi beni bu 6. bölüm çook. ulan bu lostu hayatıma sokana sokiyim emi. 7. bölümü izlemicem lan ohh be rahatladım. siyah duman da adaya ilk gelen mısırlıların işi, inkalarında olabilir, yok yok kesin mayaların. neyse ya nihayetinde bana bu kadar küfür ettirmiş bir dizidir vesselam. bir de son valla son : aaron'ı nasıl bağlayacaklar acaba? jack'in babası kötü mü iyi mi ki ? o dev gibi heykel jacop black smoke'la kapışırken mi kırıldı? atom bombası patladı mı lan? is charles widmore a good guy? yeter lan.
--spoiler--
6. sezonun 6. bölümünde artık ada sakinleri ikiye bölünürken, black smoke ve jabob'a taraf olanlar safları iyice sıklaştırırken, akıllara daha 1. sezonun başlarında izlediğimiz bir sahneyi getirmektedir.
6. sezon 4. bölümle aslında kara duman'ın kim olduğunun açıklandığı dizi.
--spoiler--
kara duman vincent. o güzel ve sevimli köpek kara duman olabilir mi diye düşünüyorsunuz ama malesef öyle.
6.sezon 4.bölümde 04:39 ve 04:44 arasında duyduğumuz ses vincent'ın. sadece bununla da değil üstelik, önceki sezonların bölümlerine baktığımızda kara dumanın çıkmasından önce vincent'ı görmüştük.
eğer bi yerden bi köpek ceseti çıkarsa, ya da vincent'a ait düşmüş bi eşya falan tasma gibi teori doğrulanır. vincent kazada ya da kazadan hemen sonra ölmüş olur ve kara duman onun yerine geçmiştir.
--spoiler--
teori: somut adlı yazarımızın.
bana söyledi ve onayladım. evet, kara duman vincent.*
bir tane bile kötü rol yapan oyuncusu olmayan dizidir. nasıl adamlarsınız siz arkadaş ?
--spoiler--
o değil de, bu jacob ve siyahlı amca hakketen gerizekalı lan. amınakoyim, genç yakışıklı adamlarsınız deniz kenarında taptaze balık pişmiş, hava mis gibi. nedir derdiniz "ben seni öldürcem, loophole bulcam" falan ? açsanıza bi tavla. kursanıza nargileyi. hayır madem adaya istediğini getirebiliyosun topla latin güzellerini sahilde parti yap, ne bileyim öyle dokunarak getirmekten sıkıldıysan da tavla olm sarışın mavi gözlü adamsın, bilmediğin dil yok. yok ama ben adayı koruycam ben seni öldürcem muhabbeti yapıyonuz. deli mi sikti olm sizi ?
--spoiler--
sayid'in 6. sezon 6. bölüm sonunda delice bakışlarını görünce benim bile ürktüğüm dizi. he bi de zavallı kate, iki taraf için de seçilemedi ama karanlık tarafta kaldı rastlantı sonucu. saf saf izliyor olan biteni. kim dedi sana sawyer'ın peşinden git diye gıcık. sahi sawyer görünmedi son bölümde. locke'un yamacında olur diye beklemiştim halbuki.
bu arada bu başlığı uzun zamandır takip ediyorum ama herkes "jacob" ı farklı farklı yazıyor. doğrusu jacob'dır efendim; "jacop","jackop" veya "jakop" değildir.
--spoiler--
abi sayid de ne piskopatmış da haberimiz yokmuş. jacob da kesin dirilecek bariz çünkü ilana külleri bokuna almamıştır diye düşünüyoruz. desmond sen nerdesin be brada? ah ya şu faradayli, desmondlı kuantum fizikli bölümleri özledim. şimdi baktım da, olay zaten mistikti de, ama şimdi hepten mistik sanırım. yani gördüğümüz kadarıyla öyle... o değilde o kadar soru varken bu adamlar son 10 bölüm kala nasıl toparlayacaklar diziyi hakket merak ediyorum. yani şu fizik bilimi ile şu mistikvari olayları bağlayabilirsen eyvallah senarist abi.
--spoiler--
efendim yeni sezon (final sezon) bölümlerinde oyuncuların ölümsüz kazandığı dizidir. sayit öldü ve dirildi john lock ise zaten ölü ama her an mezarından çıkabilir.dehşetle izliyoruz.
apandist amelıyatının skarı sağda olur,lostta jack soldakı skar için annesine ne zaman apandist amelıyatı olduğunu sordu.ben mi yanlış biliyorum acaba?
bir uçak kazasıyla adaya düşen ve kazadan kurtulan 48 kazazedenin hikayesinin anlatıldığı, kazazedelerden olan Sawyer gibi bir yakışıklıyla da takip edilme oranı artan ve her bölümü merakla beklenen muhteşem ötesi bir dizi.
artık don lastiği gibi uzayan bitsede gitsek izlenimini bırakan kıçı başı belli olmayan ve senaristinin dünya sikime minare götüme mantalitesinde yazmış olduğu ve milyon dolarları cebine indirdiği tüm dünyada milyonların gönlünde özellikle evangeline lilly sayesinde her genç dimağnın halvet olduğu dizidir.
--spoiler--
o jack şepırt olcak pratisyen hekim görünüşlü dengesiz aynaları kırdı ya, benim de kalbimi kırdı. ne alengirler vardı orda kim bilir. ama nerdeeee onu akıl edicek o. neyse. kardeşi olacak salak claire ise nasıl bir kilo almaksa manav patatesi gibi şişmiş. üç harfliler gibi olmuş tövbe estağfurullah. babadan kaynaklı salaklık sanırım bunlarda. söylemeden geçemiycem dogen'e hastayım, karizma ötesi, elmacık kemikleri, mavi siyah saçlar falan beni benden aldı, sayid'de allahın kırosu nadia için harcadı adamı dellendirdi beni. inşallah bir şekilde döner diyorum. olaylar fena karıştı, çift zaman mıdır nedir ben algılayamıyorum. kafam bir de juliet'in ölürken söylemeye çalıştığı şeye takıldı, nasıl "işe yaradı", bu nasıl anladı, neler dönüyor, ben nasıl bulaştım bu lost belasına, allahım sen kurtar.
--spoiler--
--spoiler--
daha man in black ımıza katılanlar çok olacak.. ilana sawyer richard kate... kalanlar ise hala iyi tarafta olacak. sezonun başındaki teorim hala doğru bir şekilde işliyor. en son gördüğümüzde kate de ekibe katılmıştı.
bu ömerin hastahaneye kaldırılmasında jack i farkettiniz herhalde.
en sondaki black smoke un bakışı adeta kate i kullanacak gibi bir bakıştı ve kesin jack i de ona katılması için kullanacak. claire-aaron sayid-nadia sawyer-nefret jack-kate
--spoiler--
şu bölümüyle yaşasın final sezonuymuş diyebildiğimiz bir 40 dakikaydı. yazarların üzerinde çok baskı var, ne yazarlarsa yazsınlar eleştirelecekler ama 5 bölüm heba edilmez elinizde 10 bölümden biraz fazlası kalmışken.
evet 606 ile bir sayid jarrah ile aksiyon vakti bölümü daha izlemiş olduk yavrum benim ne güzel katlediyo milleti.
--spoiler--
birde dark side olmasaydı yavrucak neyse.allahtan dokturcuğumuz light side hatta lider olucak diye düşünüyorum bir sawyer a bir de şu jack e bişey olmasın başka bişey istemiyorum.
yalnız kate e ne olucak lan hepsi yamyam gibi baktı ona öyle.bir de blacksmoke ve adamları 20-30 kişi desek e kim durucak bunların karşısında bizim lostiler daha olayı bilmiyo adada tur atıyolar.
sawyer ı neden flock un yanında görmedik bunu bilen varmı ? en son katılmıştı diye hatırlıyorum ben.
--spoiler--
güzel bölümdü.ve lütfen cevap istiyoruz verin hele 2-3 tane cevap diye kıvranmayın sevgili yazarlar daha kafadan 10 bölüm filan var yahu alabildiğimiz kadar cevap alacağız tabi.ve olduda gizemli şeyleri öğrenemedik lost un olayı o değilki o sorunun cevabını alalım lost un esas olay dramadır o yüzden duygu yüklü mesajlar çakıyo bir kaç bölüm arada bize budur lost.güzel bir şekildede biteceğine inanıyorum ben.o yüzden kafaya takmadan izleyin rahat rahat.