lost

entry4258 galeri
    2597.
  1. bu bir serzeniştir. ve ahlakınızı bozabilir.

    --spoiler--
    öncelikle final sezonundan mükemmel bölümler bekliyordum ancak şu ana kadar çok fazla beklediğim karşılığı alamadım. ilk 2 bölüm fena değildi ötesi ise yalan dolan olmaya başladı. benim yinede bir umudum var diyodum ancak 6. bölümdede anladım ki 18. bölüme gelene kadar yine soru soracaklar. son bölümde ellerinden geleni yapıp önceden ziktikleri seyircileri tatmin etmeye çalışacaklar ki bence olmayacaktır. çünkü biraz düşününce önceki sezondan bile geriye onlarca hatta yüzlerce soru kalıyordu.
    gelelim 6. bölüme ulan yeter be allah tepenizden baksın. jack seni zikim emi gay olacağımı bile bile zikiyim ulan. kate senin de hareketlerin tavırların hepsi yalan dolan ulan yavşak gibi bi oraya bir buraya dönüyosun.bi sawyer'a yavşıyorsun sonra dönüp jack'e veriyosun.anlamadım ki ulan nasıl bi ilişki anlayışı bu. dogen geldi diziye son samuray dedik bağrımıza bastık adam 6. bölümden eşşek cennetini boyladı. * tapınağa geldiler ulan daha önce neden hiç tapınağı görmediler, sorarım ey sözlük mal mı bu adadakiler. şimdi ordan birileri diyor ki afoo bey madem böyle diyon neden izliyon, sigara gibi dizi ulan bırakamıyosun ki. dizinin sonunda bişiler olucak şimdi bu senaristlerde forum okuyan insanlar tabiki de, hani senin benim değil de ciddi forumları okuyup alayını terse yatırmaya çalışacaklar.bu yüzden ey forumcular paso teori üretmeyin lan böylece senaristler kıvranmaz finali pişirmek için. sayid senin de kalıbına tüküriyim emi. seni de adam sandık sonra sen gittin ben'in suikastçısı oldun. oof of çok dertlendirdi beni bu 6. bölüm çook. ulan bu lostu hayatıma sokana sokiyim emi. 7. bölümü izlemicem lan ohh be rahatladım. siyah duman da adaya ilk gelen mısırlıların işi, inkalarında olabilir, yok yok kesin mayaların. neyse ya nihayetinde bana bu kadar küfür ettirmiş bir dizidir vesselam. bir de son valla son : aaron'ı nasıl bağlayacaklar acaba? jack'in babası kötü mü iyi mi ki ? o dev gibi heykel jacop black smoke'la kapışırken mi kırıldı? atom bombası patladı mı lan? is charles widmore a good guy? yeter lan.
    --spoiler--
    0 ...