sayid'in 6. sezon 6. bölüm sonunda delice bakışlarını görünce benim bile ürktüğüm dizi. he bi de zavallı kate, iki taraf için de seçilemedi ama karanlık tarafta kaldı rastlantı sonucu. saf saf izliyor olan biteni. kim dedi sana sawyer'ın peşinden git diye gıcık. sahi sawyer görünmedi son bölümde. locke'un yamacında olur diye beklemiştim halbuki.
bu arada bu başlığı uzun zamandır takip ediyorum ama herkes "jacob" ı farklı farklı yazıyor. doğrusu jacob'dır efendim; "jacop","jackop" veya "jakop" değildir.