lost

entry4258 galeri
    2897.
  1. yani şimdi ben bu diziye başlarken tavsiye üzerine, konusunun güzelliğine, müziklerin olağanüstülüğüne ve en en önemlisi de dizinin içinde adada gerçekleşen her olgunun mantıklı bir açıklaması olacağını senarist arkadaşlardan duymak suretiyle başladım.

    bulunduğumuz sezona kadar cevaplara pek üşenmeyip soruları çiftleştirdikleri için dizi benim için cevapları beklenen harikalıktı. (bkz: harika avcı) sürekli izliyordum ancak biliyordum hepsinin gerçeküstü olmayan mantığa uygun bir açıklaması var.

    şimdi bana paulo ile nikki adlı iki arkadaşı sadece 6.sezonda bir kaç bölüm önce yapılan elmas muhabbeti için diziye koyduğunu söylersen inandırıcı olmaz, john locke tekerlekli sandalyeden günde 10-20 km yapan bir trekking savaşçısı haline geliyor, siyah duman bedene dönüşüp tekrar artistlik yapıyormuş sıkılınca duman kılığında takılıyormuş, desmond brada elektromanyetizme bana mısın demiyor falan filan.

    pekala neden dizinin en gerilimli sahnelerinde biraderler fısıldayarak parazit yapıyor? ya da neden siyah duman icraata geçmek için onca sezon bekledi? ve sayıların nasıl ambarın üstünde yazdığı, yazsa bile dharma'nın sayıları nasıl bulduğu? ilk sezonlarda walt kardeşimize yapılan onca cila, gizemin sebebi? dharma nın tam açıklaması öyle yarım yamalak olmayan? erzak dağıtan dharma ise dharma öldü ve anakarayla bağlantı çalışmıyorsa o erzağın hala yollanma sebebi?

    din, mistisizm, zorlama bilim, ya da sürreal olarak açıklanacak şeyler cevap diye önümüze serilecekse ne farkın kaldı vasat bilim kurgu dizilerinden?
    0 ...