lost

entry4258 galeri123
    3094.
  1. s6e15 son sezonun sonradan yazıldığını düşünenlere bir cevap olmuştur. senaristler ilk sezonun ilk bölümlerinden birine döndüler bu bölümde. dizinin sonu taa en baştan belliymiş anladık nihayet. zaten ben şahsen, senaristlerin lost gibi birbirine girmiş olay ve kişilerle dolu bir dizinin bitişini başlangıçtan tasarlamamış olmalarına ihtimal vermemiştim.
    1 ...
  2. 3093.
  3. ya ben anlamıyorum neden bu diziyi gerçek hayatla bağdaştırıyorsunuz. o kadar film var olağan üstü şeyler olan neden buna bu kadar takıldı. eğleniyor muyuz bu önemli. hem daha dizi bitmeden neden bu kadar karalanıyor anlamış değilim.son bölüm gelir saçma sapan şeyler söylerler o zaman anlarım kızmanızı.
    yok jacob ana kuzusuymuş eee ne olmuş ne var bunda. battal gazi mi bekliyordunuz çocuk lan daha o orda. hem büyük olsa ne olur ana kuzusu olması neyi değiştirir dizinin konusu bu mu yani.
    4 ...
  4. 3092.
  5. diziyi bilimsel yönüyle takip eden hiçkimse final sezonundan asla tatmin olmamıştır ve olamayacaktır.6x15 te bunu kanıtlamıştır.
    1 ...
  6. 3091.
  7. iyice şıçmaya başlayan dizi.

    ne demişti senaristler, her sorunun mantıklı bir açıklamasını vereceğiz.
    --spoiler--
    peki ne anlatıldı son bölümde; black smoke un nasıl oluştuğu? peki nasıl cevap verildi? adam ışıklı bir mağaraya düşüyor, black smoke olarak çıkıyor.
    kardeşim o ışık ne, nasıl black smoke'a dönüştürüyor? bu mu mantıklı açıklama. nerde kaldı elektromanyetik daldalar, philedelphia deneyi, faraday teorileri? sen bizi mi kandırdın bunca zamandır? o zaman sen diziyi "allah ol dedi oldu" diye bitirirsin kolaya kaçarak. bu kadar basite kaçmak, saçmalamak ta ne.
    zaten iki bölüm kaldı, sanırım tatmin edici hiçbir cevap alamayacağız.

    bu arada adadan başka bir yer yok sözü de the prisoner'ı anımsatmadı değil.
    --spoiler--
    6 ...
  8. 3090.
  9. 2 ...
  10. 3089.
  11. götümden bir hikaye uydurdum dizisidir. SAnki Merak edecek başka şey yok dünyada dizisidir. takip edenlerin, 6. sezon da bitirince oturup baştan seyretmeye başlayacağı dizidir.
    0 ...
  12. 3088.
  13. the doors - the end ile harika bir episode 16 promosu yayınlanmıştır 16 dan sonra 17 ve 18 tek bir bölüm içersinde olacak.

    promo için.

    http://www.youtube.com/wa...6hTKI&feature=related

    6x16 sneak peek için.

    http://www.youtube.com/watch?v=nQkyqFKlaqM

    6x15 ile bütün lost'un olayını çözsemde mr.eko nun ölümünün şimdi mantık kazanmasından tutun sayidin neden bir ara zenginleri avladığına kadar her şey 6x15 ile beraber çözüldü kısaca finali hariç dizinin her şeyini bilsemde lanet olsun ki hiç hazır değilim çünkü bitince hiç bir şey yerini alamayacak,dolduramayacak..

    yinede..the doors çok yakışmış be !
    0 ...
  14. 3087.
  15. Dizinin son bölümüne bir bölüm kalmasına rağmen hala akıllara yeni sorular sokan ve son yayınlanan 15. bölüm ile bize beklenilen cevapları vermekte başarsız olan dizi.
    1 ...
  16. 3086.
  17. --spoiler--
    üvey anne çoçukları doğurttuktan sonra, "çoçuklarımı bana göster" diyen annelerinin kafasını taşla ezer. ama kibarlığı da elden bırakmaz, "özür dilerim" diyerek taşı ardarda indirir.

    yıllar sonra çoçuklarla konuşurken beylik cümle gelir : "insanlar çok kötü, bu adaya gelirler, yıkarlar, öldürürler...". sen naptın peki *
    --spoiler--
    5 ...
  18. 3085.
  19. bir ben mi farkettim bilmiyorum ama: mağara diyorum yerin altında diyorum ışık diyorum.desmond diyorum yerin altı diyorum anahtar diyorum ışık diyorum. o ışıkla alakalı desmondun bu şekilde müdahalelerde bulunabildiğini düşünüyorum. ışık aynı ışık lan baktım..
    kaynak:götüm haber ajansı
    6 ...
  20. 3084.
  21. öncelikle söylemeliyim ki çok da mantıklı açıklama beklemediğim dizidir. yani açıklama vermeselerde olur. sonuçta ben 6 yıldır zevkle izledim o bana yeter.
    --spoiler--
    -bu bölümde black smoke nasıl oluşmuş onu gördük. anne diyor ki bu ışık hem ölüm hem yaşam hem de yeniden diriliş. yani man in black abimiz o ışığa düştüğünde bedenini kaybediyor yani ölüyor, ama ruhu boyut değiştirip serbest kalıyor yani yaşıyor, ve başkaların bedenlerine girebiliyor yani yeniden diriliyor.

    - ayrıca etrafta görünen sarı çocuğun da jacob olduğunu öğreniyoruz.
    --spoiler--
    0 ...
  22. 3083.
  23. --spoiler--
    black smoke'un mib'in içine kaçtığı onun adada daha öncede varolduğu yanlıştır.mib öldükten sonra black smoke'a dönüşmüştür.
    --spoiler--
    0 ...
  24. 3082.
  25. son bölümüyle afallamalara uğratmıştır. HEr ne kadar ilk 2 sezon ve bu sezon hariç gösterip vermeyen bir kızı andırsada bu sezon mükemmel geçiyor en azından kutsal toprakları görebildik. şimdi spollere gelecek olursak.
    --spoiler--
    bu bölümde de henüz kimin iyi tarafı kimin kötü tarafı yada temel amacı kestirebilmiş değiliz. Çok büyük ihtimalle olay habil le kabil e bağlanacak. Ama düşünmek gerekirse havva annemiz habile ben senin anneni öldürdüm demiş olsaydı habil havva nın yanında kalır mıydı.


    Man in black diyoruz adam ama şimdiye kadar bariz bir kötülüğünü görmedik annesi öldürüldü köyü yakıldı halkı öldürüldü senelerce kandırıldı hatta sonunda öz kardeşi tarafından öldürüldü.
    Şimdi 30 senedir yaşadığı halkını katleden bir kadını öldürdü diye adamı suçlayamayız.

    Eee mib in hayalinde gördüğü annesi de buna gerçekleri söyledi. okyanusun ötesinden geldiği ve evine gitmek istediği içinde suçlayamayız.Şimdiye kadar bariz bir kötülüğünü görmedik dolasıyla.Bence son bölümde senaristler hepimizi ters köşeye yatırıp her şey göründüğü gibi değildir jakop ta kötülüğü koruyor diye bağlayabilir. Deli teyzemizin anlattığına göre ışık bu kadar kötüyse jakopta kötülüğü bilmeden koruyor olabilir gayet düz mantık. Gerçekçi olalım Kötü olan herşey insana çekici geliyor Işığın parıldaması ve güzel görünmesi de bu mantıkla olabilir.
    Ayrıca dinler açısından örnek verirsek şimdiye kadar man in black in insanlara olağanüstü vaatlerde bulunmadı sadece adadan kurtarma vaadi verdi.
    Deccal olayına baktığımızda;
    insana devamlı mucizevi şeyler göstereceği ve vereceği olmazları olduracağı söylenir. Dolasıyla bunu yapan bir jakop abimiz olduğuna göre bence Kötülüğün temsilcisi jakop tır. Man in black de gayet hakkını savunan ezilmiş halk çocuğudur.
    --spoiler--
    kulak verin bu söylediklerime sezon bitince teşekkür edeceksiniz.
    2 ...
  26. 3081.
  27. --spoiler--
    15. bölümüyle dizinin nası biticeği hakkında ipucu vermiştir bence. hiç kimse artık bi sonuca ulaşılır diye beklemesin. yeni jacob jack olur yine döngü devam eder yine black smoke adadan çıkmaya çalışır falan filan.

    entry leri okuyunca oha millet bunu nerden çıkarmış diye şaşırdığım şeyler var. birincisi jacob un annesi nerden black smoke oluo arkadaş ben niye anlamadım. bence o kadın black smoke falan değil bildiğin hani bu adayı koruyan varlığa jacob diyoruz ya bu kadında jacob yani o ışığı adayı falan koruo. bu iş tamamen inanca dine falan bağlanıo. o jacob u eğiten kadında dedi benden önce annem vardı diye bu tamamen inanç din muabbeti. bi anne var bunun sözüne inanan doğruluğu iyiliği temsil eden çocuk var bi tanede karşı çıkan artizlik yapan çocuk var. bu bildiğimiz tanrı melek ve şeytan olayı.
    sonra o ışığın içinden black smoke çıkması olayında bence jacob un kardeşi öldü. bu ışıkta iyiliği falan temsil edio. yin yang olayında olduğu gibi her iyiliğin içinde bir kötülük vardır olayıyla black smoke bu iyiliğin içindeyken beden buldu ve dışarı çıktı. bu black smoke ta bildiğimiz şeytan. işi inada bindirmiş adadan gitçem diye tutturmuş amacı kötülüğü yaymak
    --spoiler--
    ultmtu bildirdi söz tekrar ana stüdyoda.
    0 ...
  28. 3080.
  29. dünyanın gördüğü en mükemmel dizidir. televizyon için fazla gelen kalitedir.
    0 ...
  30. 3079.
  31. bu bölümde de çok fazla bir şey açıklamadılar. şurda kalmış 3 bölüm ne zaman açıklayacaklar meçhul.
    --spoiler--
    - jacob ana kuzusu, tırt bir karakter çıktı.

    - jacob'la kara duman arasındaki çekişmenin detaylarını anlatırlar diye tahmin ediyordum ama hemen hemen hiç değinmediler. bir takım kurallardan bahsediliyordu, bırak kuralların ne olduğunu kim koydu onu bile söylemediler.

    - belli ki jacob ve kara duman adaya gelmeden önce de bu döngü vardı. üvey anaları birinize bu emaneti vereceğim dedi. döngü Ne zaman başladı, adayı kim keşfetti hiç değinmediler.

    - üvey anaları insanlara kötü, tü kaka diyordu ama yeni doğum yapmış bir kadını, daha çoçuklarını kucağına almadan, kafasını taşla ezerek öldürmekte bir mahsur görmedi.

    - jacob'ın kardeşinin ismini hiç söylemediler. tüm dizi boyunca jacob'a ismiyle hitap ederken, onun ismini özellikle söylemediler.

    - jacob'ın kardeşi ışığa girince mi kara duman oldu, yoksa kara duman daha önceden varmıydı? orasını bile meçhul bıraktılar.

    - ölüm bir nimetmiş, bunu bu bölüm bir daha gördük.* uzun süre yaşayan üvey ana'da öldürülünce "teşekkür ederim" dedi. richard'ta uzun süre yaşamaktan bıkıp ölmek istiyordu.
    --spoiler--
    2 ...
  32. 3078.
  33. şimdi varya çok pis konuşucam - diziye değil, entry yazanlara...

    bu da son sezonda moda oldu her bölüme bok atmak...
    ya kardeşim bu bölüm oldukça güzeldi, film tadındaydı, şu ana kadar en çok cevap veren bölümdü
    oyunculuk süperdi, görsel efektler de iyiydi e sorun ne o halde?
    ayrıca soru: richard'ın full geçmiş bölümünü beğeniyonda, bu bölüme mi laf ediyon?
    bu olayları biliyorum arkadaşlar, sözlük yazarı giriyor bakıyor ilk 4-5 entry'e millet saymışsa, o da sayıyor, millet övmüşse o da övüyor orjinal olun biraz amk.

    neymiş efendim, kara duman nası oldu açıklamamış. ulan her boku 6-15 e koyarsa bu adamlar finalde ne seyrettircek bize, jackin çocuğunun sünnetini mi? biraz kafa biraz kafa... iyiki şu yazarlar bizden değil valla...

    büyük soru:

    hangimiz birinci sezonu geçtim 6. sezonun başında bu tür olayların olabileceğini düşünebilirdi?
    bizim sözlük yazarlarının teorileri: yok jacob tanrı, siyahlı adam şeytan, yok siyah duman anubis.... tam bir komedi

    siyahlı adamı ne hala soktular, neymiş esau? vay vay vay, neymiş BS, FLOCK ( en çok da buna gülerim ), sonra hmmm mib, sanki man in black filmi çekiyoruz.

    adamlar gösteriklerine göre ( siyah duman, fısıltılar, ölümsüzlük, zaman yolculuğu) en mantıklı açıklamaları yapıyorlar, artık özenti gibi 1-2 kişi bir söyledi diye bilinçsizce şu diziye bok atmaktan vazgeçin. ya da gidin ezel seyredin zekanıza göre.

    bitirmeden bir de teori yapıyım: o ışığın altında kutsal bir şey yok arkadaşlar, tamamen elementsel bir durum olduğunu düşünüyorum.

    şu ana kadar yazdığım en plansız, devrik cümleli ve asabi entry oldu ama hakketti bazı lost izleyicisi...

    not: eksi puan veren versin umrumda bileeeee değil..
    7 ...
  34. 3077.
  35. o değilde bu jacob ve kardeşi neden hiç birbirine benzemiyo diye merak ettiğim dizidir.
    0 ...
  36. 3076.
  37. bu yüzyılın ilk fenomeni dir.

    şimdi efendim ne şıpyolır verecem ne de teori üretecem yüzeysel bir tespit yapacağım bu bölümle* ilgili. ahanda tespitim:

    jacop'ın biraderinin küçüklüğünü oynayan ergen var ya hah o işte, bak buraya yazıyorum ilerde taşş gibin bir afeti devran olacaktır. o nasıl siyah saç, mavi göz, hokka burun, bal dudak toplaşmasıdır lan.*. adını felan bilen varsa söylesin de takip edip seneler sonra ben demiştim demek isterim şahsen. ergen jacop da taşş olur olur sisterım, deme di deme.

    edit: sevgili tomamca ve dizifilm.com dan deadly_angel sağolsun bu minik afetin adı : ryan hanson bradford . burada dursunki seneleeerr sonra ben demiştim diyecem.***
    1 ...
  38. 3075.
  39. --spoiler--
    izlemediğimiz sadece final bölümü kaldı.

    6x15'te neyin sırrı verildi merak ediyorum. sadece güzel bi hikaye anlatıldı ve jacob'a biraz daha hasta olduk o kadar.

    siyah duman: brother içine girdi mağaranın. böylelikle dee siyah duman mağaranın içinden neden çıktı?
    mağara: nedir?
    jacob'un annesi:kim ve nerden geldi?

    vs. vs.. yani bu bölüm bi şeyleri açıklamaktan çok yeni ''bu ne lan''lar verdi.
    bölümdeki en güzel nokta ise jacob ve kardeşinin habil ve kabil'e benzetilmesi. yani benzetilmesi demeyeyim de o hikayeyi anlatmaya çalışmışlar. en azından benim anladığım bu ve yanılmıyorum.
    --spoiler--
    0 ...
  40. 3074.
  41. --spoiler--
    anlayana 6x15 ile bir çok cevap vermiş olan dizidir.

    bu adayı koruma işi bir döngü öncelikle. deli karıdan önce kim varsa var bizene. sonuçta ortada bir adayı koruma görevi var ve bu sadece bir kişinin tüm zaman boyunca yapabileceği bir iş değil. o yüzden görev devir teslim törenleri oluyor. deli karıya jacop' a, jacop jack' e sonra hepsi jacke' e. neyse...

    demek ki kötü adam olarak bildiğimiz adam da baştan iyi bir çocukmuş.

    ortada bir enerji kaynağı var. jacop' un kardeşi de onun içine düşünce kötü bir şey oluyor. içindeki enerji dışarı kara duman olarak çıkıyor. düşünün ki bunun her türlü özelliği var, oda jacop' un kardeşinin içine girip şekil şemal alıyor sonra da john locke oluyor ama amaç aynı bu enerji kaynağının dışarıya çıkmak kötülüğü insanlara ulaştırmak. hop burda adanın koruyucusu ortaya çıkıyor. ben jacop' un geçmişinden bir bölüm daha bekliyorum daha heykel falan açıklanmadı. muhtemelen o bölümde black smoke jacop' un kardeşi bedeniyle jacop' un karşısına çıkacak.
    --spoiler--
    0 ...
  42. 3073.
  43. amerika'da en çok izlenen dizilerden biridir.

    6x15 bölümü ile izleyicilerin birçok sorularına cevap vermiş olan yapım. jacop ile kardeşinin durumu ortaya çıkmış adanın saçmalıkları ortaya çıkmıştır. dizide bir sürü açık vardır lakin bu zamanda kadar eyvallah çekilmişse bundan sonrası için "bu neydi lan şimdi?" demek saçma olduğundan izleyicilerin çoğu kabullenip sineye çekmiştir.

    final ile herkesi yarıp geçirecek olan dizidir muhtemelen zira çok fena bölümler gelecek..

    (bkz: it s coming)
    0 ...
  44. 3072.
  45. Dzi bitse bile birçok şeyi açıklamayıp. zaman alacak konuşmalar tartışmalar yaşatarak gündemde kalmayı başarıp belkide özel bir sinema filmi olarak tekrar gündeme oturup paralar ile banka inşası yapmayı planlayan yapımcıların, senaristlerin ürünüdür. *
    0 ...
  46. 3071.
  47. --spoiler--
    jacob ve kardeşi ispanyolmuş hacı *
    --spoiler--
    1 ...
  48. 3070.
  49. --spoiler--
    6x15 bölüm ile bir çok şeyi anlatmış dizidir. bu bölümde jacob ın çok saf bir karaktere sahip olduğunu anladık. bu da beni şaşırttı. bundan önceki bölümlerde ulan bu jacob ne uyanık adam bak olayları ne kadar önceden planlamış diyordum. ama bu bölümde hiçde öyle olmadığını gördüm. annesini öldüren kadının her dediğine inandı. belki de dizi içerisinde bir çelişki. diğer taraftan kadının koruduğu ışığın jacob ın koruyamadığını görüyorum. kadın kimseyi buraya sokma dedi ama jacob ikizini attı içine ordan da karaduman özgürlüğüne kavuştu. ölen ikiz kardeşin bedenine girdi(ikiz kardeşi ve sahte annesi kesin öldü. bölümün finalinde özellikle vurguladılar). aynen locke ın bedenine girdiği gibi.
    bundan sonra jacob anladı yaptığı hatayı. ben bu karadumanı adada tutmalıyım diye düşündü ve onun mücadelesini verdi.
    bölümden anladık ki iyi kötü insan yok.
    benim düşüncem tamamen, güçleri olan ve iyi olan bir ada var ve insanların içine girebilen bir karaduman var.
    widmore un amacının ne olduğunu merak ediyorum. zamanda yolculuk mı istiyor yoksa ölümsüzlük mü?
    --spoiler--
    finale doğru dizi tüm gizemi ve heyecanıyla devam ediyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük