bu bölümde de çok fazla bir şey açıklamadılar. şurda kalmış 3 bölüm ne zaman açıklayacaklar meçhul.
--spoiler--
- jacob ana kuzusu, tırt bir karakter çıktı.
- jacob'la kara duman arasındaki çekişmenin detaylarını anlatırlar diye tahmin ediyordum ama hemen hemen hiç değinmediler. bir takım kurallardan bahsediliyordu, bırak kuralların ne olduğunu kim koydu onu bile söylemediler.
- belli ki jacob ve kara duman adaya gelmeden önce de bu döngü vardı. üvey anaları birinize bu emaneti vereceğim dedi. döngü Ne zaman başladı, adayı kim keşfetti hiç değinmediler.
- üvey anaları insanlara kötü, tü kaka diyordu ama yeni doğum yapmış bir kadını, daha çoçuklarını kucağına almadan, kafasını taşla ezerek öldürmekte bir mahsur görmedi.
- jacob'ın kardeşinin ismini hiç söylemediler. tüm dizi boyunca jacob'a ismiyle hitap ederken, onun ismini özellikle söylemediler.
- jacob'ın kardeşi ışığa girince mi kara duman oldu, yoksa kara duman daha önceden varmıydı? orasını bile meçhul bıraktılar.
- ölüm bir nimetmiş, bunu bu bölüm bir daha gördük.* uzun süre yaşayan üvey ana'da öldürülünce "teşekkür ederim" dedi. richard'ta uzun süre yaşamaktan bıkıp ölmek istiyordu.
--spoiler--