öncelikle söylemeliyim ki çok da mantıklı açıklama beklemediğim dizidir. yani açıklama vermeselerde olur. sonuçta ben 6 yıldır zevkle izledim o bana yeter.
--spoiler--
-bu bölümde black smoke nasıl oluşmuş onu gördük. anne diyor ki bu ışık hem ölüm hem yaşam hem de yeniden diriliş. yani man in black abimiz o ışığa düştüğünde bedenini kaybediyor yani ölüyor, ama ruhu boyut değiştirip serbest kalıyor yani yaşıyor, ve başkaların bedenlerine girebiliyor yani yeniden diriliyor.
- ayrıca etrafta görünen sarı çocuğun da jacob olduğunu öğreniyoruz.
--spoiler--