son bölümüyle afallamalara uğratmıştır. HEr ne kadar ilk 2 sezon ve bu sezon hariç gösterip vermeyen bir kızı andırsada bu sezon mükemmel geçiyor en azından kutsal toprakları görebildik. şimdi spollere gelecek olursak.
--spoiler--
bu bölümde de henüz kimin iyi tarafı kimin kötü tarafı yada temel amacı kestirebilmiş değiliz. Çok büyük ihtimalle olay habil le kabil e bağlanacak. Ama düşünmek gerekirse havva annemiz habile ben senin anneni öldürdüm demiş olsaydı habil havva nın yanında kalır mıydı.
Man in black diyoruz adam ama şimdiye kadar bariz bir kötülüğünü görmedik annesi öldürüldü köyü yakıldı halkı öldürüldü senelerce kandırıldı hatta sonunda öz kardeşi tarafından öldürüldü.
Şimdi 30 senedir yaşadığı halkını katleden bir kadını öldürdü diye adamı suçlayamayız.
Eee mib in hayalinde gördüğü annesi de buna gerçekleri söyledi. okyanusun ötesinden geldiği ve evine gitmek istediği içinde suçlayamayız.Şimdiye kadar bariz bir kötülüğünü görmedik dolasıyla.Bence son bölümde senaristler hepimizi ters köşeye yatırıp her şey göründüğü gibi değildir jakop ta kötülüğü koruyor diye bağlayabilir. Deli teyzemizin anlattığına göre ışık bu kadar kötüyse jakopta kötülüğü bilmeden koruyor olabilir gayet düz mantık. Gerçekçi olalım Kötü olan herşey insana çekici geliyor Işığın parıldaması ve güzel görünmesi de bu mantıkla olabilir.
Ayrıca dinler açısından örnek verirsek şimdiye kadar man in black in insanlara olağanüstü vaatlerde bulunmadı sadece adadan kurtarma vaadi verdi.
Deccal olayına baktığımızda;
insana devamlı mucizevi şeyler göstereceği ve vereceği olmazları olduracağı söylenir. Dolasıyla bunu yapan bir jakop abimiz olduğuna göre bence Kötülüğün temsilcisi jakop tır. Man in black de gayet hakkını savunan ezilmiş halk çocuğudur.
--spoiler--
kulak verin bu söylediklerime sezon bitince teşekkür edeceksiniz.