lost

entry4257 galeri123
    3162.
  1. --spoiler--
    kate kardeş ismini sildik emme sonucta tebesirdir silinir sen istersen işi sana da bağlarız şeklinde açıklaması ile ciddiyetten uzak ibiş jacob ve tüm senaristler nezdinde hepinizi döverim lan ada sakinleri. nasıl olsa bitiyo abi yuvarla gitsin diye bu kadar şişme bölüm olur mu ya. yıllarımızı verdik, bak size 2 bölüm mühlet topladınız topladınız.
    --spoiler--
    1 ...
  2. 3163.
  3. Lost'ta iyi bir final istiyorsan bırak son bölümü Fener'in anonsçusu anlatsın.*
    6 ...
  4. 3164.
  5. --spoiler--
    yeni jacob seçilen jack'in doğum yeri olan pennsylvania'da halk sokaklara döküldü. evler ve işyerlerine amerikan bayrakları ve jack'in "live together die alone" sözü yazılı posterleri asıldı. konuyla ilgili açıklama yapan vali yardımcısı ersin özbükey, amerika tarihinde barack obamadan sonra 2. büyük seçim olayının yaşandığını söyledi. ayrıca ilk ve orta dereceli okulların 2 gün süre ile tatil ilan edildiğini açıkladı.
    (bkz: alternatif zaytung son dakika haberleri)
    --spoiler--
    3 ...
  6. 3165.
  7. 3. sezonundan sonra tanıştığım dizi. o zamanlar 19 yaşımdaydım. şimdi 1. sezondaki fikirlerimi düşünüyorum da, 'abi ben ne hayal ettim ne çıktı' demekten kendimi alamıyorum. haftaya bitiyor. bir daha teori üretmeyeceğiz. "bir zamanlar bir lost vardı" diye anlatacağız. neye yanarım sözlük bilir misin, en boktan diziler bile 8 sezon 9 sezon sürüyor. daha fazla konuşmuyorum. **
    6x16'ya gelirsek, bu bölümden sonra en iyisi susmak diye düşünüyorum. tam bir 'finale geçiş' bölümüydü. jacob'ın daha görkemli bir açıklama yapmasını beklerdim.
    1 ...
  8. 3166.
  9. 6x16 ile ilgili söylenilebilecek tek şey.
    --spoiler--
    (bkz: desmond hume)
    --spoiler--
    2 ...
  10. 3167.
  11. yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik dizisi.
    --spoiler--
    öncelikle;
    - olm ben, dizi bitti hala uslanmadın. yine dayak yine kötek. oh olsun sana. dizinin başındaki karizmandan eser kalmadı.

    sonrasında;
    son bölümde, black smoke cuğumuzla jack imiz sahilde denize bakarak sohbet ederkene dizi bitecek. sonra bir uçak düşecek falan... hepimiz götlere geleceğiz, klişelere gark olacağız...
    --spoiler--
    3 ...
  12. 3168.
  13. evet efendim dizi ile ilgili taze ve sıcacık içinizi ısıtacak bilgiler.son bölümlerden izlediğimiz kadarı ile ,

    jacob ve essaoo iki erkek kardeştir. tarihe bakalım geçmişe; ishak peygamber var, iki oğlu var yakup ( jacob) ve esad (essaoo) iki kardeş bir liderlik mücadelesi içinde ve hep kavgadalar. babaları esad'dan jacob'u öldürmemesi için bir yemin almış. esad hile falan yapmış ilk erkek olmasına rağmen jacob herşeyi devralmıştır.

    adadaki o koca heykele gelince o heykel bir mısır tanrıçası thueris heykeli. kötü ruhları falan kovar, hamile kadınların koruyucusudur. ne bileyim belkide bu adada doğma hikayesi ile ilgili olabilir.

    desmond'ın şu rakam hikayesi evet şimdi bu rakamları toplayın 108 oluyor zaten bu adam 108 dakikada bir tuşlara falan basıyordu. desmond'ın odiseus destanında memleketi olan ve kralı olduğu adaya dönmeye çalışan bir kralı temsil ettiği düşünülmekte, kendisi savaştayken karısı kendisine düşman olan 108 ayrı soylu ile mücadele etmiş adada bir başına.
    1 ...
  14. 3169.
  15. aşka dair söylenmiş en güzel cümleyi içinde barındıran dizi.
    penny'den desmond'a.

    --spoiler--
    All we really need to survive is one person who truly loves us and you have her.
    --spoiler--
    4 ...
  16. 3170.
  17. 3171.
  18. beni "hala inanmıyorum bundan iki hafta sonra yeni bölüm beklemiyor olacağıma" şeklinde bir şaşkınlığa sürükleyen dizi.
    0 ...
  19. 3172.
  20. Lan bitiyor dediğim dizi.1.sezonu izledikten sonra 2. 3. ve 4. sezonları 2 günde izlemiştim uyumamıştım 5.sezonda haftalar geçmek bilmedi.6.sezon felan derken harbiden finaldeyiz abi.En çok o bu değilde lost biterken yaprak dökümü bitmesse ana avrat söverim.
    2 ...
  21. 3173.
  22. 4. sezon da benjamin linus'un tunus, sahra çölüne düştüğünde, oradaki bedevilere sorar ; ingilizce biliyor muydunuz? ses çıkarmazlar, sonra belirgin bir şekilde
    -türkçe biliyor musunuz der? ( türkçe olarak )
    o kadar şaşırdım ki... elin gavuru türkçe'nin ulaştığı yerleri, ne kadar büyük bir cografyaya nufuz etiğini görüyor. biz göremiyoruz.
    5 ...
  23. 3174.
  24. jackin karısı da juliet çıkmazsa daha da izlemem bu diziyi *

    edit: çıktı lan işte
    2 ...
  25. 3175.
  26. saçmalayan dizidir. gerçi hoş 3 sezondur bolbol saçmalamaktadır ama bu sefer zirveye oynamıştır.
    ben, widmore u öldüremezdi hani? "anlaşma" vardı? noldu? iptalmi edildi? :D
    e öyle ise neden 5 dk önce elinde silah varken sıkmıyorsun kafalarına? yok ozaman egzantirik olmaz...yada bilmem kaç sezon önce yatağında yakaladığında bu elemanı sıkmıyorsun? cuk oda olmaz adaya gelsinde aksiyon olsun.

    ayrıca bu widmore salakmıdır? kendi başına kuzu gibi geliyor ben in ayağına?
    sözde tuzak kurmuştu hani deniz altının oraya? ne tuzağı hani? bütün ekibini techizatını kaybedip kuzu kuzu kendini ben in kollarına atmakmı plan? otursana güvenli manyetik çitlerinin arkasında?işte bu saçmalıkların kralıdır benim gözümde. en az ben kadar zeki olan widmore böyle kuzu kuzu ölüme gitmez. ayrıca adanın içinde zibilyon tane saklanacak yer var. sonucunda gördükki bu duman adam herşeyi bilen gören bişi değil. öyle olsaydı zaten bunlara denizaltıdan mortar sıkılırken yada kuyu ya attığı tipin ölmediğinden sayidin onu öldüremediğinden de haberi olurdu. yada adamlarını uyuşturucu mermilerle bayıltıp denizaltıya götürdüklerindede anlardı. yani bu duman yaratığı nın ölümsüz olmak+dumana dönüşmek+kılık değiştirmek dışında öyle "heryerde herşeyi bilme" yeteneği falan yok.

    sonucunda saklanmak istiyorsa ordaki derme dharma evlerinden birine gidebilir, boşaltılmış tapınağın oraya gidebilir. yada zibilyon tane olan dharma sığınaklarından birine gidebilir...gidebilir saklanabilir vs ama o kadar zeki adam kalkıpta ben in karşısına silahsız çıkmaz!. hani bu kadar saçmalamakta olmaz!
    0 ...
  27. 3176.
  28. --spoiler--
    amını yolunu siktiğimin dizisi, bitiyor ya lan. çarşamba sabahları yataktan "lost" diye kalkmak yok artık. efsane bitiyor agalar şaka maka.
    --spoiler--
    6 ...
  29. 3177.
  30. finaline günler kalan efsanevi dizi. final bölümünü kalabalık br grupla izlemek istediğim dizi aynı zamanda. öyle bi zirve falan olsa, dev ekranda çekirdek çitleye çitleye izlesek.
    2 ...
  31. 3178.
  32. --spoiler--
    geçtiğimiz haftalarda seks kasedi çıkan jakop adanın koruculuğunu temiz ve kamuoyunda sevilen bir isim olan jack'e teslim etmiştir.
    --spoiler--
    7 ...
  33. 3179.
  34. 6X16 ile dizi saçmalayabildiği en üst noktaya ulaşmıştır. daha da bu diziden bişey olmaz. yazık oldu güzelim diziye.
    0 ...
  35. 3180.
  36. 6X15 ve 16 ile seviyeyi en üst düzeye çıkarmış ve derinden bir "hassiktir" çekmemize sebep olmuş dizidir. özellikle de 15'inci bölüm kusursuzdu. abartmıyorum belki de son 4 sezondur izlediğim en iyi bölümdü. sideway'lar yine bizi dumurdan dumura sürükledi. the end için geri sayım başladı.
    --spoiler--
    jack'in karısı shannon ya da ana lucia cortez değil. bir de charles widmore siksen ölmez. benjamin hala bildiğimiz gibi. desmond brada kalbimizdesin.
    --spoiler--
    2 ...
  37. 3181.
  38. 3182.
  39. pazar gecesi ve pazartesi internet serverlarını zor bir sınav beklemektedir.yutdışı çıkışları kopacak diye korkmaktayım.
    0 ...
  40. 3183.
  41. 3184.
  42. 3185.
  43. bendende bi teori size:
    --spoiler--
    şimdi bu bizim desmond amca manyetikten etkilenmediği için ışığa girecek gibi duruyor.bu adanın merkezindeki parlak işık onu kara buluta çeviremeyecek, bizim brada desmond flock'u alıp ışığın içine geri postalayacak,bu arada kendisi etkilenmediği için kara bulutu girdiği yere geri sokacak. paralel evrendeki herkesi de sabitlediği için başarılı süper adam formasyonuna temelli geçiş yapacak.jack amca mutlu mesut yaşamaya devam edecek.
    --spoiler--
    7 ...
  44. 3186.
  45. kanımca gümbür gümbür bir final ve bol soru işaretiyle sonlanacak dizi.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük