Bu cağda ırkçılık yaparak medeniyet seviyesine çıkacaginizi mi saniyorsunuz ?
Gelismis toplumlar ırkcılıkla mı gelisti, uzaya roketler yolladi. Kisi basi 40 bin dolar seviyesine cıktı ?
irkcilik yaparak mi hukuk, ifade özgürlüğü gibi konularda listenin ust siralarinda yer aldılar ? Sizler birey olmaya gayret edeceginiz yerde ırkınızı kutsuyorsunuz.ırk kutsamak motivasyon saglasa da totalde size bireycilik kadar fayda saglayamaz.
Bir çogunuz kendi ırkınızın daha ustun oldugunu iddia ediyorsunuz lakin üstünlük taniminiz nedir ? rastgele mensup oldugunuz ırkın içine dogmus olmak mi?
Celal şengör bir programda irkcilikla ilgili şunu söyledi. Her zaman hatirlatmakta fayda var ; uzaydan tek bir tehdit gelse, tüm ırklar kardeş olur.
türkiye'de türklerden
ırak'ta araplardan
iran'da farsilerden
ve suriye'de araplardan
sonra belirtlilen ülkelerde bulunan en büyük millet konumundalar..
yeryüzünde en çok nüfusu olupta devleti olmayan halklar listesinde 1. sıradadır
toplamda 65 milyonluk nüfusları vardır
ama buna rağmen tarih boyunca bir devletleri hiç bir zaman olmadı!!
selahattin eyyubi gibi kudüs'ü ilk fetheden zamanın hakimi gibi bir lidere
ve abdulbasit abdussamet gibi yeryüzünün en güzel kur'an okuyan hafızı da kürt olmasına rağmen zerdüştlük geleneğinden gelmişlerdir.
zagros dağlarından mezopotamya ovasına yayılmışlardır..