Özgecan Aslan'ın katili de ülkü ocaklarından çıkma biriydi, o suçu bir ırka, ya da ülkü ocaklarına yüklemek doğru mudur? Bu ayrışmalar kısır döngüye giriyor bu şekilde işte. Bir başa dönüp bakmak lazım neler olmuş diye. iyi kürt kötü türk, iyi türk kötü kürt yoktur. iyi insan kötü insan vardır.
Geri kalmada kürdün hiç mi günahi yok.
Feodel yapiya biat kadini 2 sinif görmek bakamayacagin kadar çocuk yapmak kalabalik olunca güçlü oldugunu sanma daha sayayim mi.
apo denen hıyarto için strasborg u birbirine katmış azınlık. fransayı bile karıştırdılar. foşik feeree polisi acımamış. foşik makronn, foşik psg foşik neymarrr.
Türkçü ve Kürkçü milliyetçilerin kavgasına şahit olan başlıktır. Oysa her iki taraf da bilmez ki Kürtler de diğer tüm Milletler kadar saygı değerdir. Ne bir fazlası ne bir eksiği vardır.
Her seyden once insanlardir. Bu kadar nefretle dolabilmeyi nasil basariyorsunuz? Nereden geldiginin ne onemi var ki hepimiz insaniz ve ortalama 60-70 yil sonra ayni yere gidiyoruz.
içerilerinde dostlarımında bulunduğu topluluktur benim tanıdıklarım dışında çok kötülerinide gördüm bazı konularda aşırı derecede çekilmez olan insanlardır.
Ulan 4000 yıl önce mezopotamya'da sami dilini konuşan kavimler yaşıyordu akad,asur,babil,arami,amori,ugarit,kenanlı/fenikeli gibi onlardan önce de sümerler vardı ki sümer dili hiçbir dil ile akraba değil nasıl oluyor da irani dil konuşan kürtler 4000 yıldır orada oluyor?
Ben buradan iki sonuca ulaştım
1)kürtler farslar/persler tarafından asimile edilmiş irani dil konuşan asur,arami,arap,yahudi gibi bir çok sami dili konuşan kavmin karışımı ile ortaya çıkmış karma bir topluluktur
2)kürtler irani soydan gelip mezopotamya değil iran'ın yerel halkı olup 4000 senelik bir geçmişleri olamaz.