Her etnik grubun içinde olduğu gibi iyisi de kötüsü de vardır hiç şüphesiz.. içinde yavşağı da terörist sempatizanı da vatanını seven, bu topraklar için kanını döken de bulunmaktadır. Sırf biri Türk ya da Kürt diye onu belli bir kategoriye dahil etmek bana göre aptallıktan başka bir şey değil. Yok hepsi saygılı insanlardır, canımız ciğerimizdir, misafirperverdir, kendilerini diğer ırklardan üstün görürler falan filan. Bunun ırkla ilgisi yok karakter ile ilgisi var..
--spoiler--
Her etnik grubun içinde olduğu gibi iyisi de kötüsü de vardır hiç şüphesiz.. içinde yavşağı da terörist sempatizanı da vatanını seven, bu topraklar için kanını döken de bulunmaktadır. Sırf biri Türk ya da Kürt diye onu belli bir kategoriye dahil etmek bana göre aptallıktan başka bir şey değil. Yok hepsi saygılı insanlardır, canımız ciğerimizdir, misafirperverdir, kendilerini diğer ırklardan üstün görürler falan filan. Bunun ırkla ilgisi yok karakter ile ilgisi var..
--spoiler--
Peki ya bir etnik grubun çoğu sıkıntılıysa.
Hepsi demiyorum çoğu diyorum.
Aynı hadiseler yozgatta oldu. Aydın da oldu. Oradakiler de mi kürttü. Hatta aynı şekilde fransa da bir tırı yağmaladılar. Demek ki fransızlar da kürt. Bu insanın doğasında var. Milliyet ayırmıyor ki. Ama siz sadece görmek istediğinizi görüyorsunuz.
sıkıntı kürtlerin hepsinin değil ama ezici çoğunlunun problemli olması zaten.iyileri ya asimile olmuş ya da istisna kategorisinde veya aşırı ümmetçi tayfadan olan kimseler .bu grubun içine girmeyen çoğu ise memleket için safi zarar.yani kürtleri genellemek sanıldığı gibi faşistlik değil ,bu problemli ırkı iyi gözlemlemiş bir tük vatandaşının nesnel tespitidir.
Bölücülük yapan azgın azınlıklardır.
Bunları zamanında Ermeniler gibi Tehcir etseydik bize bu kadar zarar veremezlerdi.
Saddam rejiminden sonra bunlar daha da kudurdu.
17.03.1921 Kürt aşiretlerinin TBMM'ye çektiği telgraf:
"Türk birliğinden ayrılmak zihniyetinde bulunanları Kürtler kendi milletlerinden addetmezler,. TBMM Hükümeti dahilinde Kürtlüğün ayrı bir unsur olarak telakkisini hiç bir zaman işitmek istemediğimizi arzederiz."
Vay amına koyayım
Adamların her taraflarından Kürtlük akıyor mesela tişört giymişler ordan hemen anlaşılıyor sadece Kürtler tişört giyer.
Terlik giyen vardı genelde devşirmeler giyer ama.
Kürt oldukları belli he amına koyayım.
Devşirme hezayanı değil yani.