Kürt yerine laz dense belki hiç sorun olmayacaktı. Küçük şeyleri büyüten, pireyi deve yapan, her şeyi faşizme ırkçılığa bağlayan ama ırkçılığın Allah'ını yapan bir güruh var ülkede kesinlikle şüphesiz. Ancak bu güruhun çoğu halkların kardeşliği maskesi takıyor ve sevgi pıtırcığı gibi dolanıyor etrafta. Türk kelimesine bile alerjileri var bu tipitiplerin. Ayrımcılığa, ırkçılığa maruz kaldığını söylüyorlar oysa ülkede Kürt kökenli Cumhurbaşkanı da oldu yani sen Kürtsün devlet başkanı olamazsın diyen olmadı ama bunlara kalsa ırkçı Türkler foşik döwlet ayrımcılık yapıyor aminyum.
Vay amına koyayım
Adamların her taraflarından Kürtlük akıyor mesela tişört giymişler ordan hemen anlaşılıyor sadece Kürtler tişört giyer.
Terlik giyen vardı genelde devşirmeler giyer ama.
Kürt oldukları belli he amına koyayım.
Devşirme hezayanı değil yani.
17.03.1921 Kürt aşiretlerinin TBMM'ye çektiği telgraf:
"Türk birliğinden ayrılmak zihniyetinde bulunanları Kürtler kendi milletlerinden addetmezler,. TBMM Hükümeti dahilinde Kürtlüğün ayrı bir unsur olarak telakkisini hiç bir zaman işitmek istemediğimizi arzederiz."
Bölücülük yapan azgın azınlıklardır.
Bunları zamanında Ermeniler gibi Tehcir etseydik bize bu kadar zarar veremezlerdi.
Saddam rejiminden sonra bunlar daha da kudurdu.
sıkıntı kürtlerin hepsinin değil ama ezici çoğunlunun problemli olması zaten.iyileri ya asimile olmuş ya da istisna kategorisinde veya aşırı ümmetçi tayfadan olan kimseler .bu grubun içine girmeyen çoğu ise memleket için safi zarar.yani kürtleri genellemek sanıldığı gibi faşistlik değil ,bu problemli ırkı iyi gözlemlemiş bir tük vatandaşının nesnel tespitidir.
Aynı hadiseler yozgatta oldu. Aydın da oldu. Oradakiler de mi kürttü. Hatta aynı şekilde fransa da bir tırı yağmaladılar. Demek ki fransızlar da kürt. Bu insanın doğasında var. Milliyet ayırmıyor ki. Ama siz sadece görmek istediğinizi görüyorsunuz.