sıkıntı kürtlerin hepsinin değil ama ezici çoğunlunun problemli olması zaten.iyileri ya asimile olmuş ya da istisna kategorisinde veya aşırı ümmetçi tayfadan olan kimseler .bu grubun içine girmeyen çoğu ise memleket için safi zarar.yani kürtleri genellemek sanıldığı gibi faşistlik değil ,bu problemli ırkı iyi gözlemlemiş bir tük vatandaşının nesnel tespitidir.