Son verilere göre Türkiye'de 20 milyon civarında kürt olduğu söyleniyor. Bu yabancı basında dillendirilen bir rakam. Doğru mu değil mi bilmiyorum. Biraz yüksek geldi ama bundan üç dört sene önce Tüik'in sayımlarına göre 15 milyon lafları geçiyordu.
bu kürtlerin kendilerini abartma huyu yok mu? insanı güldürürken düşündürüyor.
Türkiyedeki kürt nüfusu 11,4 milyondur. dünyadaysa 23 milyon gerisi kürt yalanı, faso fisodur.
amerika ve israil Kucağı lafları turkiye'de yaşayan biri için biraz ironi oluyor
lütfen şimdi seni güzelce rezil etmeden sus.
incirlikten başlarım , nato'dan , gap'tan , marshall'dan çıkarım rezil olursun.
Bu ülke olarak rezilligimiz zaten kendi bokumuzu başkalarına atmayalım.
Her toplumda oldugu gibi iyi ve kotu olanlari vardir ama bir kisi irki yuzunden elestirilemez. Hele ki irkimizi anne babamizi secemedigimizi musluman olarak bilmemize ragmen.
herkes bugün patlama ile ilgili konuşuyor ama ben herkesin göz ardı ettiği bir haberi konuşacağım. şehit polis salih eroğlu.
bu soysuzlar dün gece salih eroğlu'nun arabasını taradılar. yanında "eşi" ve "çocuğu" vardı. Hani bu hırtlar hümanistlik kasıyor ya... analarını s... evlatları.
teröristleri görünce aracıyla geri gidiyor. hırtlar uzun namlulu silahlar ile tarıyor. allahtan kıza ve karısına bir şey olmuyor. ama kendisi şehit düşüyor.
kendisi bir zamanlar komşumuzdu. oğlu da çok tatlıydı. allah geri de kalanlara zeval vermesin.
ve bugün bu hırtlar yine mağduru oynayacak. yine barışçı rolü yapacaklar. salih eroğlu ise unutulacak. zâten bir kaç haberi var. o kadar.
ama olsun değil mi? eşinin çocuğunun yanında araba tarayan hırtların "iyisi de var" değil mi? peh, kanını siktiklerim.
bi karar verme aşamasındalar. en azından artık karar vermeleri gerekiyor.
birlikte yaşamak ya da ayrı yaşamak ?
tercihlerini yapacaklar.
kürtler eğer türklerle yaşamak istemiyorlarsa kardeşlik falan deyip buna zorlayamayız onları.
fakat eğer ayrılacaksanız kusura bakmayın abiler ama misak-ı milliden alabileceğiniz tek karış toprak yok. siz ayrı yaşamayı tercih ettikten sonra da biz türklerin suriye ırak ve iran'da kürt devleti kurulmasına karşı mücadele etme hakkımız da var. oralarda merkez hükümetleri güçlendirmemize de karşı çıkamazsınız.
istanbul izmir ve ankaradan da ayrılmak durumundasınız. işinizi ticaretinizi burada bırakacaksınız.
yok beraber yaşayalım sıkıntı yok diyorsanız da hdp ile ya da başka bir şekilde artık pkkya elveda diyeceksiniz. her seferinde aman pkk yetiş diyerek birlikte yaşamak olmaz. silahları gömmeyecek devlete teslim edeceksiniz.
bin yıllık kardeşlik hikaye. şurada 100 senedir anca birlikteyiz. ondan öncesinde birbirimizi gördüğümüz yoktu. yani süreç sıkıntılı farkındayız ama bu iş çözülmeli. bu çözümde de karar vereceksiniz. ya beraber ya da ayrı gayrı.
bizim toprak vermek ya da bölgede egemenlik paylaşmak gibi bir niyetimiz yok onu bilerek bu kararınızı verin.
son 13 yılda recep tayyip erdoğan sayesinde toplum nezlinde daha bir öne çıkmış, siyaset arenasında kendini ifade edebilmeye başlamış kadim halk. 80 ve 90 ların türkiye sinde nato mermer kafalı askerlerin soykırımına, özel harekat ve jitemci puştların asit kuyularına attığı zavallı kürtlerin vasiyetlerine hep sadık kalmışlardır. tayyipe diktatör diyenlerin acısı musluğu 13 yıldır fakir fukaraya akıtmasındandır.
4 tane denen pkk nüfusunu acaba kaç kişi biliyor? yıllardır bitmeyen terör "4" kişi ile mi devam ediyor.
hâlâ utanamdan, sıkılmadan kardeşlik masalı okuyan kör, sağır beyinsizler var. dayanamıyorum bun salakları görünce. çünkü bir insan bu kadar mankurt olmamalı.
o silopi denen lağımda askerlerin geçişlerini izleyin bakalım. koskoca ilçeden bir kişi yardım etti diye bütün k*rtleri "insan" yapan andavllara duyurulur.
eğer amacın gerçekleri görmek ise,
kör kalma,
sağır kalma,
izle, izlettir. ama amacın "biz kardeşik, hünastiz" demekse siktir git. çok fena kırarım kalbini. akıllı ol.
bir türk'e sen türksün dersen gururlanır, bir kürde sen kürtsün dersen bunu hakaret olarak algılar, işte arkadaşlar bütün mesele burda, sizi dışlayan bizler değiliz.
Şahsım denizde boğulmak üzereyken, kendi hayatınıda tehlikeye atıp beni kurtarmayı başarmış bir kürt arkadaşa sahip olma mutluluğunu hala yaşamaktayım. Üstelik yıllardır sözde kankalarımın meraklı bakışları arasında gerçekleşmiştir bu olay.