4 tane denen pkk nüfusunu acaba kaç kişi biliyor? yıllardır bitmeyen terör "4" kişi ile mi devam ediyor.
hâlâ utanamdan, sıkılmadan kardeşlik masalı okuyan kör, sağır beyinsizler var. dayanamıyorum bun salakları görünce. çünkü bir insan bu kadar mankurt olmamalı.
o silopi denen lağımda askerlerin geçişlerini izleyin bakalım. koskoca ilçeden bir kişi yardım etti diye bütün k*rtleri "insan" yapan andavllara duyurulur.
eğer amacın gerçekleri görmek ise,
kör kalma,
sağır kalma,
izle, izlettir. ama amacın "biz kardeşik, hünastiz" demekse siktir git. çok fena kırarım kalbini. akıllı ol.