amerika ve israil Kucağı lafları turkiye'de yaşayan biri için biraz ironi oluyor
lütfen şimdi seni güzelce rezil etmeden sus.
incirlikten başlarım , nato'dan , gap'tan , marshall'dan çıkarım rezil olursun.
Bu ülke olarak rezilligimiz zaten kendi bokumuzu başkalarına atmayalım.