Bu yaz barınaktan sahipleneceğim, estetik ve kişilik sahibi canlı. Sokakta gördüğüme yapışıyorum ama eve götürmek, birlikte yatmak felan istiyorum. Purrr .
kediler sadece yeni doğduklarında süt içiyor. sonrasında laktoz'u sindiremiyorlar. kediler süt içer olayı tamamen asparagas. illa verecekseniz ya laktozu alınmış süt verin ya da sulandırın. eğer evde besliyorsanız kedi dışkısını ishal olduğu için tutamıyor bilginiz olsun.
Yemegime göz diktiği için biraz önce azarladim birini. Hemen kosarak Çatıya çıktı gelmiyor simdi. Bi bakayım dedim, beni görünce daha da geriye kaçtı. Bayai küstü herhalde. Çok alıngan hayvanlar yahu..
Evimin önünde bir kedi 3 tane yavru doğurmuş ve koca gün başlarından ayrılmıyor yavruların. Başlarından ayrılmadığı için ve yemek yemediği için bitkin düşmüş. Bende yiyecek olarak salam, tavuk filan götürüyorum bayram etsin midesi diye. Sütte kabı da koydum bir de yanına. yanına demek isterdim ama uzağına koymak zorunda kalıyorum. Beni görünce öyle bir tıslıyor ki annelik duygusu ile, yavrularına zarar vereceğimi filan düşünüyor herhalde. Ulan pezo sana yemek getiriyorum, besliyorum, aç bırakmıyorum sen bana ne tıslıyorsun, tırnak gösteriyorsun. Tamam boynuma atlayıp, yalamanı filan beklemiyorum da artık dostuz anla işte yani sende. Bakalım kendimi tırmalatmadan yavruların kendi başlarının çaresine bakacakları zamana kadar besleyebilecek miyim? Belki sonra oda beni sever.