son 1 haftadır varlığı neşe kaynağı olan tatlı şey. balkona ne zaman çıksam koşuyor balkonun önüne. ev sahibim "kedi günah, haram" gibi sıçmık fikirlere sahip olmasa alırdım eve. öğrenci evine aldırmıyor.
şu an biri doğuruyo. bütün apartman doğursun da minnaklarını alsın diye dışarı çıkmayı bekliyoruz. içeri de giremiyor kimse. tam apartman kapısının önünde. yağmur ıslatmasın diye ve rahat doğursun diye kartonla kapattık çevresini.
bayan şirin pati acayip ses çıkarıyor. nerede o miyıuiv sesi. meaouuv maaaooov demeye başladı.