köpeklerden daha saldırgan olduklarını düşündüğüm hayvanlar. en azından saldıracaklarını belli etmiyorlar, pat diye zıplayıp tırmalamaya başlıyorlar. uysalken ne tatlılar da bir şeye kızıp bana saldırmasalar keşke
son kedim Latte'yi hatırlattı bana. Bana çok düşkündü. Sinirli bir anımda bağırdım ona sonra küsüp değerli neyim varsa üstüne pisledi. Sonrası ayrılıkla sonuçlandı.
Normalde sevdiğim bi hafyan olmasına rağmen gerek sosyal ve sözlük medyasında insanların kendileriyle birlikte kedi fotoğrafı koyarak sempati ve empati toplama çabası yüzünden fazla paylaşıldığı ve cilki için biraz sogudugum ama yine sevdiğim ve sanırım bu insanlardan tiksinmeme sebebiyet veren bi hayvandır.
safkan olmayanlarının, evde beslenmemesi gereken hayvan. kedilerdeki itici olan bir çok özellik, esasen kırmalarda vardır. belli başlı karakteristik özellikleri yoktur. kırmalar sadece hayatta kalmaya odaklı, ancak içgüdüleri daha karmaşık canlı oldukları için, minnet, sadakat, kural vs. gibi kavramlardan genellikle yoksundur. nankör olanları esasen onlardır. ancak safkan kedilerin türlerine göre değişen özellikleri vardır. mesela ankara kedisi, bana göre evde beslenilecek en uygun türdür. daha sakin ve arkadaş canlısıdır. tek eksiği duyma problemi çekmesidir.
çoğu hareketine anlam veremediğim tüy topalakları.
koştura koştura gelip üstünüze bir hışımla atlayıp dudağınızı yararak sizi uyandıran, sizin aklınız çıkmışken o bir köşede hiçbir şey olmamış gibi yalanan varlık.
yine de şu dünyanın güzel kalabilen ender varlıkları.