kediler sadece yeni doğduklarında süt içiyor. sonrasında laktoz'u sindiremiyorlar. kediler süt içer olayı tamamen asparagas. illa verecekseniz ya laktozu alınmış süt verin ya da sulandırın. eğer evde besliyorsanız kedi dışkısını ishal olduğu için tutamıyor bilginiz olsun.