kedi

entry5294 galeri ses4
    1979.
  1. kediler sadece yeni doğduklarında süt içiyor. sonrasında laktoz'u sindiremiyorlar. kediler süt içer olayı tamamen asparagas. illa verecekseniz ya laktozu alınmış süt verin ya da sulandırın. eğer evde besliyorsanız kedi dışkısını ishal olduğu için tutamıyor bilginiz olsun.

    not: kedim var.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük