Insan için her daim köpekten sonra gelen canlıdır. Köpeklerin kedilerden sosyal açıdan daha güçlü olması bu duruma yol açmıştır. Nankör yaratıklardır bu kediler, ölen sahibini yerler... güven olmaz.
günlük yorulmalarının sebebi aşırı tatlılıkları bence.
öyle bi sevmek istiyorum ki onları o hissi anlatacak cümle ve kelimeleri toparlayamıyorum.
bi acayip şeker şey lan bunlar. patisi çamur oldu diye 1 saat yalandı geçmeyince patisiyle kavga etti. olmadı yine. bana miyavladı. yıkadım öptüm onu sevdim sevdim sonra gitti arkadaşlarına.
biyografisinden okuduğum ve hatırladığım kadarıyla Christopher McCandless'ın yani şu alexander supertramp , o yolculuğuna çıkmadan önce , köpeği ölmüştür. ve günlüklerinde , eğer o köpeğini kaybetmemiş olsa , bu yolculuğa yeltenmek için birkaç kere daha düşüneceğini yazar. onu evde tutan şey odur. evimizin içinde baktığım bir köpek olmadı , o yüzden fazla bağlanmadım , ama şu an bazı acı dolu syntax hataları veriyorsam bu kaybetmiş olduğum kedi arkadaşlar dolayısıyladır. ayrıca , ailemin yanına gitme sıklığımı da bir kedi belirler. kedi bir evlattır, terapidir, terbiyedir. ıslak burundur. ve kiminle durduk yere anlaşamıyorsam , kötü elektrik alıyorsam arkasından hep kedileri sevmedikleri ortaya çıkar böyle de bir durum var.
Gece gece birilerinin kavga ettiğini sanmama sebep olan hayvanlar. duyuyorum yattığım yerden sesler geliyor filan bu saatte kim kavga ediyor diyorum, saat de gece üçü geçiyor. Kalkıp bakacaktım da ürktüm sonra biraz dinleyeyim kimin nesi ne oluyor derken kedi olduğunu anladım.. sanıyorum dışarıda kavga var! Baya tiz kadın veya çocuk sesi gibiydi.s ilk defa deneyimlemiş oldum artık kedidir o kedi der geçerim.
Dünyanın en tatlış haybanıdır. Hem yumoş böyle, hem de pofidik. ilgi manyaklarıdır, birazda şizofrenlerdir. Ama tapılması gereken bir hayvan varsa o da kedilerdir
sanılanın aksine kirli olmayan bir hayvandır çoğu aylaktır fazla hareket etmez yemeyi çok sever kendisini sevimli göstermeye çalışır falan filan zararsız bir hayvandır işte.