Normalde sevdiğim bi hafyan olmasına rağmen gerek sosyal ve sözlük medyasında insanların kendileriyle birlikte kedi fotoğrafı koyarak sempati ve empati toplama çabası yüzünden fazla paylaşıldığı ve cilki için biraz sogudugum ama yine sevdiğim ve sanırım bu insanlardan tiksinmeme sebebiyet veren bi hayvandır.